Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#305942
Tror der er lidt forvirring om hvem der er trådstarter ;) Jeg startede tråden for nogle dage siden, og har fået fantastiske indspark til mine spørgsmål. Nu er det Peter der har brug for hjælp. Men er enig med de andre, måske du skal snuppe et smut i Power og se nogle forskellige TV. God weekend til jer alle, og tusind tak for indput. Jeg går med et LG B9 eller C9 !
#305944
ChrelleJensen skrev:Tror der er lidt forvirring om hvem der er trådstarter ;) Jeg startede tråden for nogle dage siden, og har fået fantastiske indspark til mine spørgsmål. Nu er det Peter der har brug for hjælp. Men er enig med de andre, måske du skal snuppe et smut i Power og se nogle forskellige TV. God weekend til jer alle, og tusind tak for indput. Jeg går med et LG B9 eller C9 !
:D

Ja, det et 2 forskellige teknikker. Jeg må nok snart se hvor meget bedre de nye LCD er sammenlignet med de nye OLED, som jo er de 2 teknikker. De burde indrette nogle rum i salgslokalerne, som er indrettet til at se billedet under gunstige forhold.

Høj solskin og total mørke.