Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af vagn.sander
#305015
Søger et nyt tv til maks 6-7000kr kommer fra et dødt Sony 55” med Android.
Hvad skal man kigge efter?
Håber der nogle der kan hjælpe for har ikke forstand på det?
Af ThomasT1976
#305069
Crap, efter læsning var det besluttet at bestille det. Nu er det udsolgt :-)
Af lassekilde
#305073
De har et tcl dp660 i 65" 4444 hos elgiganten, gav dig kun 4000 igår, måske de er til og tale med. Det har fået ganske fine anmeldelser, men ved ikke om det måske er under dit niveau. Men det er også et Android tv, og har en ganske fin pris.
https://lydogbillede.dk/test/tv/tcl-55dp660/
Af ThomasT1976
#305122
Nå, her til aften var der alligevel flere Philips tilbage, så der blev bestilt et.

Sendt fra min VOG-L29 med Tapatalk
Af henrik.yde
#305123
ThomasT1976 skrev:Nå, her til aften var der alligevel flere Philips tilbage, så der blev bestilt et.

Sendt fra min VOG-L29 med Tapatalk
Du må da hellere end gerne vende tilbage, når du har fået Tvet installeret og afprøvet. Det kunne især være interessant at høre lidt om hvordan det kører med Android 9.0 Pie, som Tvet jo er født med.
Af ThomasT1976
#305136
Jeg skal nok gi' en update. Det skal erstatte et 55POS9002 i vores daglig stue, som vi så flytter til vores tv-stue. Vi har for et halvt år siden flyttet rundt i dagligstuen, hvor der nu er blevet noget længere til tv'et og jeg var derfor på udkig efter et 65-75" til fornuftige penge. Jeg ved godt at billedet på det her ikke kommer til at nå samme niveau som på OLED'et, men det får nu rigtige gode anmeldelser i sær til prisen, som i anmeldelserne er 10-12.000 kr, så jeg tror ikke det kan gå helt galt.
Af Bull
#305137
ThomasT1976 skrev:Jeg skal nok gi' en update. Det skal erstatte et 55POS9002 i vores daglig stue, som vi så flytter til vores tv-stue. Vi har for et halvt år siden flyttet rundt i dagligstuen, hvor der nu er blevet noget længere til tv'et og jeg var derfor på udkig efter et 65-75" til fornuftige penge. Jeg ved godt at billedet på det her ikke kommer til at nå samme niveau som på OLED'et, men det får nu rigtige gode anmeldelser i sær til prisen, som i anmeldelserne er 10-12.000 kr, så jeg tror ikke det kan gå helt galt.

ja det for rigtige dine ord med på vejen..

så er spændt på din mening, så kunne da være man skulle se efter sådan et til black friday evt