Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af vagn.sander
#305814
Nu har jeg gået og set tv siden jeg lavede dette her opslag
Og er virkeligt i tvivl...
Blev en smule skuffet over det Phillips tv.. synes bare ikke den er lavet flot og kanten for tyk osv.

Så jeg har skruet mit budget op til ca 11000 kr
Og håber lige nu at der kommer et lækker OLED tv til blackfriday i den prisklasse

Har i et bud på hvad Lg B9 eller Lg C9 eller Sony AG8 kan komme ned i pris sådan en dag?
Ved godt i ikke ved det mere om i har erfaringer med priser på Black friday



Sent from my iPhone using Tapatalk
Af Bull
#305815
vagn.sander skrev: 21. nov 2019, 12:32 Nu har jeg gået og set tv siden jeg lavede dette her opslagBillede
Og er virkeligt i tvivl...
Blev en smule skuffet over det Phillips tv.. synes bare ikke den er lavet flot og kanten for tyk osv.

Så jeg har skruet mit budget op til ca 11000 kr
Og håber lige nu at der kommer et lækker OLED tv til blackfriday i den prisklasseBillede

Har i et bud på hvad Lg B9 eller Lg C9 eller Sony AG8 kan komme ned i pris sådan en dag?
Ved godt i ikke ved det mere om i har erfaringer med priser på Black fridayBillede



Sent from my iPhone using Tapatalk

hvad er forskellen på LG B9 og LG C9 ??

haåber da de falder mindst 5000 i pris 8-) 8-) 8-) 8-)
Af vagn.sander
#305817
Bull skrev:
vagn.sander skrev: 21. nov 2019, 12:32 Nu har jeg gået og set tv siden jeg lavede dette her opslagBillede
Og er virkeligt i tvivl...
Blev en smule skuffet over det Phillips tv.. synes bare ikke den er lavet flot og kanten for tyk osv.

Så jeg har skruet mit budget op til ca 11000 kr
Og håber lige nu at der kommer et lækker OLED tv til blackfriday i den prisklasseBillede

Har i et bud på hvad Lg B9 eller Lg C9 eller Sony AG8 kan komme ned i pris sådan en dag?
Ved godt i ikke ved det mere om i har erfaringer med priser på Black fridayBillede



Sent from my iPhone using Tapatalk

hvad er forskellen på LG B9 og LG C9 ??

haåber da de falder mindst 5000 i pris 8-) 8-) 8-) 8-)
Sådan som jeg forstår det er noget med at C9 har en anelse hurtigere processor Billede
Men er ikke helt sikkerBillede


Sent from my iPhone using Tapatalk