Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#305713
Hej igen.

Jeg er i fuld gang med at forberede mig på at kunne slå til på et evn godt BF tilbud i næste uge og her er jeg kommet frem til at jeg nok vil prioritere en 75" fremfor 65. Jeg opererer i ca 15000 kr og havde egentlig låst mig fast på at håbe på en XG9505 vil komme ned i pris. Men i min afsøgning af tests/youtube og vurderinger synes jeg godt nok netop 75" modellen lider under alvorlig blooming pga Wide Angle panelet:-( Årsagen til at jeg også synes dette TV er interessant er bl.a. at vi ikke altid sidder lige foran TV'et, OG at der bliver set meget fodbold og film på det.

Er der en herinde der har dette tv og kan lade mig vide hvordan den blooming giver sig udslag når der vises film? Irreteres man over det, eller opvejes det af et iøvrigt godt billede?

Jeg kan se mange også roser Q9FN men prismæssigt ser den lidt mere uoverkommelig ud :-/

Damn, the agony of choice:-)
#305720
Q9FN er helt sikkert et bedre tv end XG95, på stort set alle parametre.. Det er nok ved at være sidste udkald for at købe den da det er en 2018 model.. Måske du kan hente en god pris på den Black Friday