Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Bent odense
#296839
Rasmus Larsen skrev:Vi har også forespurgt på SM90, ja. Det er dog ikke bekræftet, at vi får den ind.
Tak for svar.?
Brugeravatar
Af bbplayer
#297060
Tror i, at i kan få lavet tests af VRR/HFR bedre end de anmeldelser som allerede er på YT, som altså ikke synes at have held med at sætte pc til, udover at bekræfte det virker i spil men ingen grænser testet.
Så de kan vist dårligt bekræfte 120hz opnås.

Man kan jo idag , finde diverse 55/65" gamer skærme derude til pæne priser, så det ville være fedt hvis C9 kunne erklæres en gamer skærm fra nu og i fremtiden på det punkt.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#297070
Vi har endnu ikke fundet en god metode til at måle på VRR-spænd. Nogle PC-skærme har rapportering af Hz i en lille infoboks, men jeg tror ikke, at LGs TV har noget lignende.

Vi prøver at tilslutte en Xbox One X, men jeg tør ikke love, at vi kan få meget mere end en visuel vurdering ud af det. Men vi skal nok undersøge nærmere, når C9 er opstillet på testbænken.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#297071
C9 understøtter kun HDMI Forum VRR, hvilket begrænser den til at virke med Xbox. Jeg tror ikke, at der er nogen måde at teste spændet når vi kun har denne ene enhed at sætte til. Vi skal have enten Nvidia eller AMD til at understøtte formatet for at få målt FPS undervejs tror jeg.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7