Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af lalalaura
#300388
LG's smart TV er fuldstændig fantastisk. Når du først har prøvet deres Magic Remote, så kan du aldrig gå tilbage til andet.

Ser frem til at se hvad de nye modeller kommer med. Forhåbentlig flere apps der virker til deres smart TV
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#300399
Hmmm, smag og behag. Personligt ånder jeg lettet op hver gang jeg aflerever et LG-TV tilbage efter endt test, da jeg bestemt ikke er fan af pegepinden.
Brugeravatar
Af hans123
#300403
Er heller ikke glad for den pegepind.

Så bruger en Logitech remote. Og det giver en del fordele for mig
Af emre.kara
#301377
15.000kr? Det er alligevel ret dyrt så sent ude. Men jeg tror jeg aflevere min C8 55' tilbage til elgiganten, og afventer pris fald på C9/B9 65' omkring november forhåbentlig.
Af mortencombat
#301464
Er der nogen der kan bekræfte om et LG OLED TV kan sende lyden fra et HDMI input (fx et Apple TV 4K) via HDMI til en tilsluttet reciever der understøtter eARC? (inklusive lossless og object-based audio formater) Eller er det kun hvis lyden kommer "fra TV'et" altså fx TV-kanaler der ses via tv'ets indbyggede tuner, indbyggede apps, o.lign.?

Kan oplyse at grunden til at jeg i det pågældende scenarie ikke bare kører signalet fra kilden -> reciever -> TV er, at kilden kunne være en fremtidig PS5 med HDMI2.1 med HFR/VRR som en reciever med HDMI2.0/18 gbps ikke vil kunne klare.
Af Eivind
#301469
emre.kara skrev:15.000kr? Det er alligevel ret dyrt så sent ude. Men jeg tror jeg aflevere min C8 55' tilbage til elgiganten, og afventer pris fald på C9/B9 65' omkring november forhåbentlig.
C9 sælges på tyske sites til 2400 € i 65” - det er omkring 18000 kr - jeg tænker vi ser et kraftigt prisfald på 2019 modeller så snart lagrene er tømt for 2018 modellerne
Brugeravatar
Af Blackspot4200
#302498
Bjur skrev:Hvordan slår man den forfærdelige musepeger HELT fra på LG Oled TV?
Du kan ikke slå den helt fra, men hvis du klikker på piletasten mod “venstre” så forsvinder den med det samme, i stedet for at man skal lægge remoten eller holde den helt stille.
Brugeravatar
Af bbplayer
#302529
iflg. google (2018)

Press and hold home and back buttons for about 30 seconds. I couldn't find this anywhere, but stumbled on it in desperation before returning the TV because of that stupid cursor. I can't be the only one who hates this thing!

Andre bekræfter det, så det må virke :)

https://www.bestbuy.com/site/questions/ ... 03edc4238f

Det er også en "I feel lucky" info på google når man søger "lg disable cursor", som viser google forklaringen :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#302531
Hvis man bruger en 3. part fjernbetjening, så burde cursoren også forsvinde, men så mister man naturligvis Bluetooth-forbindelsen.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7