Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#278440
Jeg har lige flyttet mit fjernsyn til en anden væg og efter dette har jeg haft problemer med min One Connect mini.

Tv’et er et js8005 55”, det er ca. 3 år gammelt og har aldrig skabt sig.
Problemet er at når fjernsynet kablet fra fjernsynet bliver koblet til min One Connect Mini, siger at den er tilsluttet og den genstarter fjernsynet om 10 sekunder. Dette gentager sig i det uendelige, så den kan derfor ikke være tilkoblet, hvilket betyder at jeg ikke kan have Soundbars, playstations osv. Tilsluttet. Kæmpe problem. Har søgt lidt efter det og det ser sort ud.

Er der nogen der har erfaringer med dette? Eller er eneste løsning, at bruge 900 på en ny mini? :(
#313686
Markusth skrev: 12. sep 2018, 19:45 Jeg har lige flyttet mit fjernsyn til en anden væg og efter dette har jeg haft problemer med min One Connect mini.

Tv’et er et js8005 55”, det er ca. 3 år gammelt og har aldrig skabt sig.
Problemet er at når fjernsynet kablet fra fjernsynet bliver koblet til min One Connect Mini, siger at den er tilsluttet og den genstarter fjernsynet om 10 sekunder. Dette gentager sig i det uendelige, så den kan derfor ikke være tilkoblet, hvilket betyder at jeg ikke kan have Soundbars, playstations osv. Tilsluttet. Kæmpe problem. Har søgt lidt efter det og det ser sort ud.

Er der nogen der har erfaringer med dette? Eller er eneste løsning, at bruge 900 på en ny mini? :(