Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Krede
#2505
Hejsa!

Jeg er den stolte ejer af et Samsung LE-32M61B, men det skulle jo gerne op at hente på vægen.. Så kommer mit spørgsmål:

Hvilket et skal jeg vælge? Jeg vil have noget der dur, for det skal skisme ik falde ned fra væggen og det skal heller ik være for dyrt! Max 750,-

Hvad vil I råde mig til? :)
Af Krede
#2552
Slet ingen der har nogen forslag?
Af Rtorp
#2553
Jeg var i HIFIKlubben i går. De sælger SMS Vesa200 beslag for 699,-. Dette hopper jeg selv på.
Af DarkOne6808
#2562
Hvis det blot skal hænge på væggen må Samsung have et ophæng der passer til skærmen.

Hvis det skal kunne dreje og vippe ville jeg gå efter et Vogel, selvom det er dyrere end det du skriver du vil give:

Vogel's Evolution EFW 6345

"The Evolution 6000 optimally adjustable support offers you the ultimate in comfort and freedom of movement. Pull it out from the wall and turn it a full 60 degrees to the left and right or tilt it 15 degrees forward and backward to easily view it from anywhere you like. It moves smoothly and safely with just one hand thanks to Vogels smart head design."

[img]http://www.hifipriser.dk/pictures/171806.jpg[/img]
Af jhh
#2563
Jeg har netop vært i kontakt med Vogels, og de sier at denne Samsung model har en for svak bakside til å benytte et oppheng med fleksibel arm.
Af jhh
#2564
Her er svaret jeg fikk:

Dear Sir,

for this type it is only possible to use the PFW910 (not flexible) this has to do with the backside of this screen which is not very strong.

If you use a flexible bracket you will push and pull the screen and the backside of this screen is not stong enough to do this, that's why we advise only to use a wall bracket which only gives you 1 position.

I hope I have been at your service with this answer.
With kind regards,

Jannine van den Akker
Sales coördinator
Af Krede
#2577
Okay. Det behøver ikke kunne dreje og vippe og alt muligt farligt. Det skal bare hænge forholdsvist fast. JEg tror jeg hopper på det SMS VESA beslag fra Hifiklubben til 699. Det var også det de anbefalede mig da jeg købte anlæg hos dem, skal alligevel hente subwoofer og lidt kabler osv hos dem på torsdag, så der må jeg tage sådan et vægbeslag med så...

Tak for de mange gode svar :)