Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Brian E
#333289
Rasmus Larsen skrev: 20. jul 2021, 16:29 Korrekt gengivelse af 24fps materiale (film, serier mv) – altså uden hak eller billedbehandling – kræver et 100/120Hz panel. 24x5 = 120.
Jeg kunne nu alligevel virkelig godt tænke mig, at I testede et A1, så vi kan få reel info om, hvad der betyder i praksis :-)
Af Supergris
#333315
Torben Rasmussen skrev: 19. jul 2021, 21:03 A1 er dårligere. Den har kun et 50 Hz panel, hvilket er lidt en gåde hvorfor man vil lancere så amputeret et TV, med så godt et panel i.
Jeg finder også disponeringen højst besynderlig, med mindre det på en eller anden måde kan betyde en højere udnyttelsesgrad af paneler, der måske ellers var blevet kasseret pga. de kvalitetskrav, der følger med den højere opdateringsfrekvens?
Af Jonesdk90
#333788
Takker for input.
Er der så chance for at GX modellen kommer længere ned i pris tror i, eller vil det være omkring det samme som den står i nu?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#333792
Det er svært at sige. Den er ved at blive udfaset, så det afhænger vel af, om der stadig er mange på lager. De store kæder kører vist stadig prisgaranti, så der er mulighed for at få eventuel yderligere prisfald returneret senere.

Jeg tror ikke, at LG GX stadig er på markedet til Black Friday. G1, som er afløseren, er jo allerede kommet.
  • 1
  • 156
  • 157
  • 158
  • 159
  • 160
  • 192