Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Creep
#2024
Hej

Jeg har tænkt mig at købe et nyt tv, og vil gerne have noget godt.
Jeg så lidt på disse to:
http://www.hifipriser.dk/Listprices.asp?ID=173399
http://www.hifipriser.dk/Listprices.asp?ID=137205

Men hvad er forskellen på dem?
Synes ikke der er så meget at se når man kigger hurtigt hen over.
Der er jo temlig stor prisforskel.

Hvis der skulle være andre bedre forslag til et tv, som er bedre og billigere så sig endelig til.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#2048
Forskellen på M51 og R51 modellerne er designet. Panelet og funktionaliteten er den samme.

De nye M51 modeller er lanceret, så man også kan købe de gamle "R51" med de nye M61 modellers design. :)
Af Creep
#2050
Så det altså kun prisen og designet jeg behøver tænke over på disse to?
synes bare det lyder som meget at man kan tage 1000 mere på grund af design..
Af learningtolisten
#2148
Creep skrev:Så det altså kun prisen og designet jeg behøver tænke over på disse to?
synes bare det lyder som meget at man kan tage 1000 mere på grund af design..
Jeg undersøgte forskellene imellem de 2 slags, og M versionen har progessive scan og bruger mindre strøm end R versionen...
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#2164
Det med progressive scan må være en tastefejl på en af siderne. Alle fladskærme vil konvertere ethvert signal til progressivt, for de fungerer simpelthen ikke med interlaced signaler.
Strømforbruget lyder muligt, hvor fandt du information om dette?
Af Creep
#2275
Okay hvis det er det eneste så siger jeg tak for hjælpen. Så vil jeg holde mig til den billige model :)

Kom så til at tænke på, det der PIP.
på 26m51b skriver de nemlig det her:
Surf og se fjernsyn samtidig
Picture in Picture eller billede-i-billede-funktionen sørger for, at du kan se fjernsyn, samtidig med at du surfer på Internettet.

Den anden har jo også pip, så den må da kunne gøre det samme?
Betyder det man kan sidde i windows samtidig med man glukker tv, halvt om halvt?
Af Creep
#2380
Slet ingen der ved om man kan sidde og se ting på computeren samtidig med at man ser et tv-program?
Brugeravatar
Af Tech2007
#2382
Hey Creep! Ja det betyder, at du både kan se et tv-program og spille computer samtidig. Det er ikke for sjov, at det hedder PIP. Jeg har selv en M61 og den har de samme funktioner som R51 og M51. ;)
Af Creep
#2421
Okay det lyder bare superb.
mange tak for hjælpen.
Af learningtolisten
#2529
Rasmus Larsen skrev:Det med progressive scan må være en tastefejl på en af siderne. Alle fladskærme vil konvertere ethvert signal til progressivt, for de fungerer simpelthen ikke med interlaced signaler.
Strømforbruget lyder muligt, hvor fandt du information om dette?
www.proshop.dk