Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#316474
Pas lige på dér. Boksen understøtter Bluetooth, men det står ingen steder, at den understøtter BeoRemote One BT, så få lige det bekræftet inden køb! Der skal en del tilbehør til for at den virker, men jeg mener, at man får anvist hvad der skal tilkøbes for at det virker.
#316507
hans123 skrev:http://www.lintronic.dk/TriggerActions.png

De er opgraderet til blutooth
Ja, som jeg skrev, så har den BT, men jeg kan ikke se, at det decideret gælder BeoRemote også. De afbilder den, men alle deres tekster omtaler blot “BeoRemote One”. Systemet er jo lavet til meget andet end lige B&O, men jeg medgiver, at det ville være mærkeligt at afbilde remoten, hvis den så ikke må være BT-versionen. Derfor anbefalede jeg også lige at kontakte Michael først.
#316526
Njah, Harmony kan jo konfigureres fra en app. Lintronic kræver en PC, så det er lidt mere omstændeligt at omkonfigurere. Det er også lidt mere “basic” at konfigurere Lintronic, da du ikke blot sidder og peger på de knapper, som funktionerne skal sidde på. Det er mere dropdown-menu baseret og knapt så stilrent i layoutet.
Af o27
#316530
Tak for input.

Må evt. lige høre Michael om jeg kan betale mig fra en programmering hvis jeg går kold i det. Haft Harmony før jeg var ok tilfreds med, men bryder mig ikke så meget om deres plastik følelse vs. B&O

Kan jeg bruge en; TT455-RT-238 til BeoOne Remoten