Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af philipc
#309097
På mit LG C9 får jeg en irriterende besked om at "autentificerings proces er udført med succes" hver eneste gang tv tændes.

Jeg har ikke haft held med at finde en indstilling, hvor meddelelser ang. CI modul kan slås fra. Nogen der ved, om det kan lade sig gøre?

Ellers tænker jeg at skrotte mit Boxer TV2 kort og skifte til TV2 Play.Billede

Sendt fra min SM-A530F med Tapatalk

Af HrJensen1
#309101
Den besked kan du ikke slippe for, når man har et boxer kort i fjernsynet. De dukker op på alle fjernsyn uanset mærke - det er bare forskelligt hvor dominerede at bjælken/skiltet er
Af Basto
#309110
Nej det er ikke rigtigt.. Det kommer kun i ny og næ på mit Sony tv ved opstart og kun 1 gang Men kun når modulet skal åbne evt Tv 2 det giver da ingen mening at den skriver det på en DR kanal ?
Brugeravatar
Af MigSelv
#309111
Hvis mit Sony tv er i “dyb” standby (sker vel efter 30 min, med mindre tv udfører pixelrens i standby, så indtræffer “dyb” standby senere), kommer der besked omkring min kortlæser ved hver opstart.
Jeg har CanalDigital med kortlæser i tv, og her kommer besked om kortlæser, ved første opstart efter “dyb” standby. Hvis jeg tænder tv, hvor det ikke er nået den dybe hvile, kommer beskeden ikke.