Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#211109
Hej.
Har købt et Samsung UE46H7005, og det hænger på væggen. Mit problem er, at stikkene fra Nintendo Wii skal sættes ind på bagsiden, så nu hænger fladskærmen ikke længere fladt. Wiien har 3 stik (rødt/hvidt/gult) Nogen der har en løsning på dette? Kan jeg skifte stikket fra Wii'en til et hdmi stik? Eller findes der en form for adapter til de eksisterende stik fra Wii'en?
#211702
Tak Corax.

Nu har jeg været i Fona og der mente de ikke, at jeg kunne bruge adapteren. Dette var dog begrundet med at de mente det var Wii mini - bare fordi jeg sagde den var rød. Nu er jeg kommet hjem, og det er IKKE en mini - den er bare rød, og når jeg googler den, finder jeg frem til, at det må være den Wii den kom i anledning af 25 års jubilæet for Wii. Så kan du svare på om den ha en HDMI udgang? Den har jo stadig kun 3 stik og ikke 5 som de andre/nyere
Af Corax
#211706
Så vidt jeg kan se har den version ikke HDMI udgang, men du kan selv kigge bag på Wii'en efter en udgang der hedder AV2 out, den vil sidde til højre for AV1 hvor du normal forbinder dit TV med din Wii.

Falsters forslag med adapteren vil ikke virke med en Wii Mini, du kan kende den på at den ikke er helt rød men sort på toppen. Wii Mini

Hvis du har en almindelig Wii vil begge forslag virke. De 90 grader phono stik vil dog stadigvæk stikke 1.9cm ud fra TV'et hvis det er et problem.