Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#197933
@ thg

Du skriver:
Syntes det kunne være interessant med et væghængt møbel i træ og så med valgfri farve malet i hvid eller sort (er virkelig ikke til de der smarte glas/sølv/krom ophæng) udelukkende til ens receiver/dvd i forskellige størrelser, så man kan købe en der passer til ens setup, med ledningsføring på bagsiden!


Dette vil blive muligt med mit møbel, når du skriver træ? er det finer du tænker på eller massivt træ? da det nok vil blive rigtig dyrt.

Det bliver muligt selv at vælge farve på sit møbel, godt nok kun i den dyreste udgave som jeg først kender priserne på i næste uge.
#197935
Hagbart skrev:@ thg

Du skriver:
Syntes det kunne være interessant med et væghængt møbel i træ og så med valgfri farve malet i hvid eller sort (er virkelig ikke til de der smarte glas/sølv/krom ophæng) udelukkende til ens receiver/dvd i forskellige størrelser, så man kan købe en der passer til ens setup, med ledningsføring på bagsiden!


Dette vil blive muligt med mit møbel, når du skriver træ? er det finer du tænker på eller massivt træ? da det nok vil blive rigtig dyrt.

Det bliver muligt selv at vælge farve på sit møbel, godt nok kun i den dyreste udgave som jeg først kender priserne på i næste uge.

Træsorten er underordnet, bare det er træ :)

Men som sagt er jeg ikke så meget til at møblet går op til tv'et for at holde en soundbar, er mere til et møbel udelukkende til receiveren/dvd.
#197945
først lidt kritik :) :

1. når du nu taler om 'skjulte kabler' så tag/vis et billede hvor man IKKE kan se de to kabler (højre side) og det ene stik (under Blu-ray)

2. skriv hvor mange kg en hylde kan klare (inkl.den der er signet til soundbar)

3. vis selve møbel (uden andre ting og sager - bare på en baggrund hvor det kan tydeligt ses)

4. vis hvordan det er monteret til væggen (inkl.hvordan en hylde er fastmonteret - for på det billede som du har postet ser det ikke godt/forsvarligt ud :) ) og hvad/hvordan 'skjutle kabler' ser ud/funger

5. meget begrænset forestilling...- køber man denne model så kan man glemme alt om at komme hjem med noget ekstra - for så skal man kassere det møbel og købe et andet



et par forslag:

1. en skuffe (i stedet for at der er tom plads mellem den nederste hylde og gulvet) - plads til 20-30 spil/film (+ så bliver det hele lidt mere stabilt - og ((smag og behag)) så kommer det også til at se lidt bedre ud)

2. malede overflader bliver mere og hurtigere slidte end dem der er lakerede - så måske skulle du droppe 'ikke malet' og 'standard som er sprøjtemalet' og se om du ikke kan gøre dem alle sammen mere quali for samme penge...

3. mulighed for at fjerne en hylde (hvis man kun har en ??? - hvad det nu skulle være) sådan så hullerne kan lukkes med et plastik dims så de ikke kan ses



det man kan se på det billede er nok kun praktisk for få mennesker...- men ikke desto mindre KUNNE de få nøjes med det :) - de fleste andre har brug for meget mere plads og noget der er i stand til at kunne holde/klare alt fra 10 til 20kg men hej!!! - måske bliver dit projekt til noget :) !
#197950
Hej Allo,

Super godt indlæg og jeg kan fortælle dig at jeg nok skal ligge mange billeder og info op omkring selve møblet, det vil ske på min hjemmeside www.mediaplace.dk som jeg lige har lagt op igår, billederne som er på siden er midlertidige da de ikke er så gode

På de nye billeder vil alle ledninger være skjult :)

1) Soundbaren er sat fast med skruer, som hvis du skulle hænge den på væggen.

2) Hylden vil blive testet og kg angivet, men regn med ca. 10 kg og det må være nok da en dvd jo vejer omkring 1,5 kg.

3) Kan du ikke forklare spørgsmål 5? da jeg ikke ved hvad du mener?

4) Når jeg skriver malede overflade er det naturligvis sprøjtelakeret, ca. 97% svare indtil videre at de ikke ønsker at male det selv, så den mulighed vil nok ikke blive til noget ved det færdige møbel.

5) en plastic dims har jeg tænkt over, jeg skal dog først kende de rigtige mål før jeg kan undersøge det nærmere.
#197954
det jeg mente med #5 var:

- køber man lige præcis den model hvor der kun er plads til 2 ting (2 hylder) så er man lidt på den (begrænset forestillig :) ) - alt ekstra (om det så skulle være en mini .avi/.mkv afspiller eller U name it) og så...- og så ser det ikke så godt ud/nul og nix praktisk...- og folk (nok de fleste) vil gerne have den der 'ekstra mulighed' (bare lidt ekstra plads) hvis de nu skulle få øje på noget nyt/noget de godt kunne tænke sig...


ps.:
det der med "...billederne som er på siden er midlertidige da de ikke er så gode..." - drop det :) - vent til du har gode billeder m.m. inden du begynder at poste dem og andre ting og sager...- når du starter på noget så kan du lige så godt gør det så godt du kan og så 'troværdigt' du overhovedet kan (ment: så folk der ser/læser det du har gang i får den den 'måske er/bliver det noget ok godt noget...' fornemmelse i stedet for 'tja...- amatør uden lige...ikke noget jeg gider at spilde min tid på' ;) ) - ingen gider at høre på div. forklaringer og årsager...- folk vil se/læse du ved...- noget som man kan forholde sig til ;) - så hellere vente og få styr på det hele frem for at præsentere sig selv og produktet på den meget nederen måde...
#197959
Jeg sad nu også bare og legede lidt med hjemmesiden, jeg går all in når jeg har priserne i næste uge, jeg oplyser ikke om min side før, på nær lige i denne tråd.

Jeg kan fortælle at det bliver muligt at udvide hylden fra 2 enheder til 3 enheder hvis man skulle have det behov. Designet bliver også ændret :-)

Det bliver også vist i næste uge.