Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#189671
Hej alle.

Har købt mig en goobay AVS 43-2 hdmi switch så jeg kun skal have et kabel op til mit tv.

Der er fint signal med min tv boks men jeg kan ikke få noget billede fra min playon hd miniII.

Sætter jeg hdmi kablet direkte i tv fra playon så er der ikke nogen problemer.

Er der en indstilling jeg ikke er opmærksom på fra min playon når den skal igennem den switch?

Vh. Spio
#189672
Det lyder underligt. Det eneste jeg kan tænke på sådan umiddelbart er, at din HDMI-switch måske ikke kan håndtere 1080p. Så hvid din Playon-boks bruger 1080p og din tv-boks brugere f.eks. 720p eller 1080i så får den passage.

Har du en anden boks, der kan sende 1080p ud, som du kan prøve med? PS3, Blu-ray-afspiller eller noget? Måske en PC.
#189673
Der står på switchen at den understøtter High-speed standart og HDTV until resolution of 1080p.

Har prøvet at sætte playon ned til 720 men det hjalp heller ikke.

Har ikke rigtigt andet jeg kan kople på.
#189676
Har nu haft pc sluttet til i opløsning 1920x1080 og afspillet lidt film i 1080 det gik fint.

Så konklutionen er at det er noget med den ac ryan, men hvad det kan jeg ikke hitte ud af.
#189680
Nå har nu fundet ud af at hvis jeg starter op uden strømforsyning i switchen så kan jeg se opstarts billedet på playon dog er baggrunden helt rød.
Når playon starter helt op er der bare sort skærm med lidt grønt for neden. Sætter jeg så strømstikket i igen så når jeg lige at se noget af skærmbilledet og så forsvinder signalet.

Sender sku den switch tilbage og så må jeg prøve en anden eller en uden strømforsyning.