Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kasper KK
#54004
Hej banditter

Var meget lun på en BDP-S350 fra Sony men hvis man ikke mister noget særligt ud over 1000 kroner kunne jeg måske lige så godt tage en PS3?

Derfor:

Hvilke NEGATIVE punkter er der at sætte på en PS3 fremfor en S350 når man snakker BD/DVD afspilning?

Merudgift i indkøbspris samt evt ekstra fjernbetjening er det eneste jeg selv ved, uden at have set/prøvet nogle af afspillerne....

Mvh Kasper
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#54019
PS3 kan ikke styres med en universalfjernbetjening da den kører via Bluetooth. Desuden vil den bruge noget mere strøm når den kører, da det essentielt er en hel computer du tænder for.
Af Kasper KK
#54021
Tak for svar. Det med strømmen havde jeg glemt, men det går nok da jeg måske ser én film om ugen :) Der laves vist en speciel fjernbetjening til PS3 men den kan jeg sgu godt undvære når bare man kan trykke play/stop på controlleren :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#54026
Det med fjernbetjeningen var nu også mere for at gøre det klart, at du ikke kan styre afspilleren med en normal IR universalbetjening. Den du kan købe til PS3'en er stadig baseret på bluetooth og kan derfor heller ikke bruges til at styre andre endheder med. Men hvis alt dette er ligegyldigt, så er alt jo i skønneste orden :)
Af nk666
#54054
Tilgengæld er den fjernbetjening super lækker da den kan styre PS3eren over alt.
Selv ude i haven uden at man skal stå og peje på den.. Lækkert når man ligger i haven og tager sol og lige vil skifte musik nr :D