Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Augu
#45883
Tilgive mig hvis:

Dette står i et forkert forum, eller der allerede er en lignende tråd, kunne dog ikke finde en sådan tråd.

Er den heldige nye ejer af en PS3 80gb version. Der ligger nogle få gode HD-Clip inde i playstation-store, mende bliver så vidt jeg kan se, ikke opdateret?

Har søgt på nettet efter clip som kan afspilles, men intet virker. Enten vil den ikke loade clippet, eller hvis jeg prøver at downloade, kræver den et lagringsmedie, flashdrive, og hævder ikke at kunne afspille data.

HVor kan man finde nogle fede clip til PS3 og hvorfor kan den ikkke save på den indbyggede Harddisk?

Tak for hjælpen fra en nybegynder i playstationen verdenen!
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#45987
Hvis du laver en amerikansk bruger, kan du få adgang til den amerikanske PS Store, hvor der er en del flere HD clips for både biograffilm og Blu-Ray film generelt. Demoer på spil lægges typisk også op tidligere på den amerikanske side.

Du skal blot hen under profilerne og lave en ny bruger. Du bliver i et tidspunkt i processen bedt om at taste en amerikansk adresse ind. Personligt søgte jeg bare på gucci på google og brugte adressen på en af deres butikker, men ellers der jo også den uundgåelige: 90210 8)
Af Augu
#46017
Nice, det vil jeg da lige prøve :-)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#46023
Det kan for så vidt også gøres for den japanske PS Store, men det er bare ikke meget der er værd at bruge tid på for os europæere derinde. Der kommer dog til tider nogle spændende opdateringer på Gran Turismo 5, hvis du - ligesom undertegnede - er en af dem der ser frem med spændende på dette release. 8)
Demoen på GT5 Prologue lå blandt andet kun på den japanske store i sin tid.