Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Sloth
#40293
Overvejer at skulle have en HDD optager for at kunne diverse "små" programmer (her i disse genudsendelses tider).

Er faldet for denne her Lumatron http://nettorvet.dk/show_product.aspx?d ... id=6068850
Som kan købes i nogle af COOP`s butikker i denne uge til 1500.- kr.
Er dette et ok køb eller er der noget der er bedre.

Vil gerne have HDMI udgang og DTS lyd til min receiver.
Mit fjernsyn er et panasonic 42PX80
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#40305
Til 1500 kr. kan du vel ikke være overrasket over at der kan fås noget der er bedre. Hvis du snakker om noget der er bedre til prisen så er spørgsmålet nok nærmere, hvor billigt et ringe produkt skal være for at det er "et godt køb"...

Hvis behovet virkelig ikke er større end at du skal have optaget Melrose Place eller de komedieserier du går glip af om formiddagen, så er optageren sikkert fin, men forvent ikke det helt store i denne prisklasse. Jeg ville dog kigge på et par af optagerne fra denne liste først:
HIFIpriser.dk liste over optagere til mindre end 1700 kr.
Brugeravatar
Af azrael
#40346
Sidstnævnte kan helt klart anbefales. Jeg har haft min siden september 2007 og er vældig glad for den. Det er faktisk en Pioneer-model i Sony-forklædning, hvilket så absolut ikke gør maskinen ringere. Håber dog for dig, at de også har den sorte model på tilbud. Den sølvfarvede ser altså lidt kikset ud i mine øjne... :)