Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#29216
Hej

Først og fremmest, endnu en gang tak for hjælpen med mit Samsung tv, og tak for alle jer herinde som bruger tid på at hjælpe andre med problemer.

Videre til mit spørgsmål.

Jeg har en Sony HX820 HDD optager.

Jeg har nu overført en video fra mit videokamera direkte til min dvd optager, og nu ville jeg gerne have optagelsen over på en dvd skive.

Og så kommer problemet.

Det kan jeg ikke.

Jeg har prøvet mange forskellige DVD skiver og formater, og intet virker.

Når jeg sætter en blank dvd skive i så siger den Disc´n kan ikke læses, eller Formatere Disc, og lidt efter siger den aå st Formatereing kunne ikke gennemføres.

Jeg har søgt herinde og ledt efter andre tråde omkring dette, men kunne ikke finde noget.

Jeg har ringet til Sony og hørt dem ad, men de havde ikke hørt om problemet før ?? og synes jeg skulle gå ned med den til min forhandler og få den tjekket.

Jeg har før set at der er folk herinde som kan klare problemer som div. forhandlere ikke vidste noget om, så jeg håber jo at det kan lade sig gøre i mit tilfælde, at der er nogen der kan guide mig eller hjælpe mig.

På forhånd tak.
Af Peter Garbæk
#29257
Har du evt. prøvet at formattere dvd-rw disken på en computer i FULL Erase? og prøvet med DVD-R skiver?
Af folp
#31330
Dumt spørgsmål,men kan du overføre andet fra Harddisken til DVD,tv optagelser f.eks?