Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af JEC
#271840
Jeg har lige investeret i et Sony KD-65AF8 tv og en Sony UBD-X800 afspiller men kun en af de fem film jeg har haft i den har kunnet afspilles uden problemer.

Den uden problemer var Serenity. De andre fire (Gladiator, Mamma Mia, The Da Vinci Code og ID4) fryser, pixelerer, hakker og osv. I et enkelt tilfælde (Da Vinci Code) hjalp det med en vask af skiven men ikke de andre.

Er det skiverne der er problemet? Afspilleren? Jeg har med vilje ventet med 4k for at undgå børnesygdommene men dette ligner til forveksling hvad der mødte mig da jeg kom på først dvd- og siden bluray-vognen.
Af steen6400
#271844
Har du opdateret afspilleren med nyeste firmware? Det lyder usandsynligt at alle 4 skiver skulle være defekte, med mindre de har været brugt som skærebræt eller lignende.
Brugeravatar
Af Pede8000
#271845
Hej JEC!

Jeg har en UBD-X700, ikke helt så lækker men den har ingen problemer.

Har afspillet Planet Earth II, Blue Planet II, Amazing Spiderman I & II, Logan, 4 stk Bourne og The Revenant. Alle uden problemer. Har du nogen af disse skiver?

Lyder lidt som en defekt afspiller ? Så er det jo en bytter.
Af JEC
#272102
Tak for svarene alle sammen. Det viste sig at være afspilleren, der var problemet. Den er nu byttet.