Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#262869
Ah, vent. Det er M8500 jeg testede sidst, hvor Tizen åd menuen i bunden. Jeg er ikke sikker på, at den feature er med i K8500 - de reklamerer ikke med den på Samsungs side. Er prisen på M- og K-modellen ikke næsten den samme? K er 2016 og M er 2017, så der kan næsten ikke være ret mange tilbage af K'eren.
Af Mac
#262870
Jo, de er næsten samme pris, faldte også bare over K8500 da der var et tilbud med 3 film.

Som jeg lige skrev var disse også en mulighed:
UBD-M9500 - 2450 DKK
UBD-M8500 - 1800 DKK
UBD-M7500 - 1900 DKK

Har ikke styr på hvad forskellen er, så derfor jeg er helt blank om hvilken model jeg bør vælge.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#262871
Med M9 får du en del af de features, som Tizen ellers kun kommer med på TV'ene, såsom 360 graders billedvisning, streaming til telefonen mv. Det var ikke noget jeg gad betale ekstra for.
Af Mac
#262873
Det er heller ikke features jeg har brug for, så M9 er udelukket.

Hvad med M7 og M8, jeg ville umiddelbart tro M8 er bedre?

Og har du forstand på HDCP 2.2?
Er i tvivl om min soundbar Samsung HW-H551 vil fungere i dette setup.
Af Mac
#262878
Nu er det da vidst kun for at forvirre mig...

De første kommentarer siger at fjernsynet selv upscaler, og nu bliver jeg anbefalet en afspiller fordi den er god til at upscale?

Derudover er det alt for dyrt... En afspiller som koster næste det samme som fjernsynet... arh...
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#262890
Som nævnt, så kan man opskalere enten i afspiller eller i TV. Oppo har en god upscaler, men den er dyr, så det er nok ikke så relevant.

Hvis prisen på M8 er lavere - hvilket det ser ud til - så er det vel bare at holde sig til den? Jeg har ikke testet M7, og Samsung har den ikke engang på deres hjemmeside.
Af Mac
#262895
Har netop bestilt M8500.

Så krydser jeg bare fingre for at min soundbar har HDCP 2.2 så jeg rent faktisk kan se 4k med den tilsluttet :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#262901
Hvis du skal have noget kørt igennem soundbaren og op i TVet så tror jeg du får problemer med 4K. Kan du ikke sætte soundbar på ARC/SPDIF og sætte afspilleren direkte i TVet i stedet? Du har jo alligevel ikke andet end 2.1 lyd i den.