Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#207252
Hej Alle

jeg er på jagt efter bluray afspillere der kan monteres i lodret position.
kan ikke finde mange af slagsen
nogen der her erfaringer med det?

er planen at montere bag på vægbeslag eller på væggen på tvet.

Mvh
Søren
#207279
Nej den er bestemt ikke besværlig at betjene og den har et rigtigt godt styresystem, som klarer det meste inden for spil, video og musik - den kan betjenes ved hjælp af den medfølgende kontroller, som er trådløs og ellers kan der tilkøbes en fjernbetjening for en 200 - 300kr. hvis man synes det er besværligt :) De fleste film starter desuden automatisk og via en popup menu, sætter man filmen igang og på kopi film uden menu, starter hele filmen automatisk, så der knapt er brug for en fjernbetjening :) PS3 indeholder desuden mulighed for film streaming via nettet, f.eks. fra ViaPlay og Netflix, samt har indbygget internet browser ! Er en virkelig alsidig maskine, som kan langt mere end de fleste har behov for - har selv 2 der har kørt upåklageligt siden jeg tilsluttede dem for en 3 år siden, er ret sikker på du nok skal blive tilfreds med en PS3'er til formålet og den kan fåes til en rimelig penge endda - omkring 1000kr. :)
Hvis du har et nyere fjernsyn, kan tv'ets fjernbetjening måske endda bruges til at betjene PS3'eren med via HDMI - bruger selv fjernbetjeningen til mit Samsung F model tv til også at betjene PS3'eren med, uden de mindste kvaler, nemmere kan det næsten ikke være :)