Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af mellin81
#196765
har indsnævret feltet til disse to bluray afspillere, da de ligger indenfor budget, men hvilken en??
Jeg ligger størst vægt på god DVD opskalering, men kan ikke rigtig gennemskue spec. og hvad de står for, så søger lidt ekspertise udefra!

3D tænker jeg på.. men kan SLET ikke finde noget ordenligt info, der på bedste børnehave maner skærer tingene ud i pap! det er ret frustrerende

Jeg har brug for der er god menu mm.. men det kan man man jo kun gætte sig til når man sidder og leder

http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... r760h-sort

http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... -bdps1100b

mvh melina
Af mellin81
#196780
gdane81:

Havde slet ikke overvejet fona, så mange tak for link, det tror jeg det bliver :)

hvordan er den i menu og opstartstid og starter den forfra hver gang man slukker eller genoptager den kapitel man var nået til?

-Jeg bruger den til serier og det er dybt frustrende er at min dvd er afspiller starter op op med allt disse piratkopiadvarsler mm så der nærmest går 5 min inden den er klar til at afspille, det er livet sg* for kort til! og i det hele taget er livet for kort til at se DVD på en fladskærm, håber virkelig at få bedre kvaltet ved blu-ray, for lige nu er det VIRKELIG skidt!
Af mellin81
#196785
Hehe..
Nå ja og så tror elgiganten har et problem med sine søgnings funktion på hjemmeside, for de søgeindstillinger jeg lavede til en start, kunne åbenbart ikke 'holde til at jeg navigerede rundt ! Så derfor må der har sneget sig en DVD ind mellem bluray afspillerne O_O :)
Af mellin81
#196789
gdane81:

Nåja og hvad med DVD opskaleringen, som faktisk nok er det vigtigste, er det godt?

Tror ikke 3D er noget for mig... skal man ikke ha briller på?

Jeg har godt nok et samsung 3Dsmart tv, men har nu aldrig udforsket dette nærmere
Af dkscan
#196840
mellin81 skrev: Nåja og hvad med DVD opskaleringen, som faktisk nok er det vigtigste, er det godt?
Kun hvis den gør det bedre end dit tv og det er nok svært at svare på.
Af gdane81
#196846
Opstart er hurtig, opskalering er god ihvertfald på mit panasonic st60, den larmer lidt når den indlæser bluray, men er stille når filmen kører. Til prisen er det en god afspiller efter min mening.
Af mellin81
#196856
Super!
tak for input... nu har jeg bestilt panasonic afspilleren i fona :) Og et par bluray serier skulle også være med posten imorgen, så håber jeg ikke den er for besværlig og langsom
Håber på en klar forbedring i forhold til dvd, som efterhånden synes umuligt