Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#196232
Hej!

Har Boxer som udbyder med kort (DVB-T/T2)

Har en velfungerende ældre LG HR550C uden T2, men vil gerne kunne optage T2 kanalerne. Den gamle er 250 Gb, men er sjældent mere end halvt fyldt, så HD størrelse er ikke så vigtig på den nye.

Har læst begge test og begge har deres fordele og ulemper. Jeg bruger sjældent andet end den basale optagefunktion og sletter efter programmet er set.

Billedkvaliteten betyder en del for mig og jeg synes at kunne læse at Samsung vinder på dette punkt.

Eller skal jeg vente og se om der kommer 2014 nyheder og i så fald hvornår kommer de? (2013 modellerne er billige nu, kan fås fra 1.800 - 2.300)

Jeg generelt ikke til Samsung, men hvis det er den mindst ringe må jeg jo overgive mig.

Nogen der har prøvet begge eller har input?

På forhånd tak.

Mvh. Thomas
#196272
Jeg kender til begge 2 har dem under fjernsynet sammen med Panasonic tilsvarende.
Jeg Syntes at LG og Samsungs er lige ringe men de er dog anvendelige hvis man kan leve med deres kringlede software.
Pana er dem begge meget overlegne på alle parametre men er jo også dyrere, overvej evt at importere den fra Tyskland.
Efter jeg har fået Panaen bruger jeg ikke de 2 andre mere bortset fra streamningsdelen på samsungen(HBO)