Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af janbau
#188239
Var i Odense og købe En bærbar til min datter ( Åbningstilbud ) Men så smuttede der lige en Samsung BD-E 8300 N ( 2012 Model ) i kurven til 1499 kr. Har ikke prøvet pakket den ud endnu da jeg lige ville se hvad det kommer på tilbud i næste uge .

Her erfarer jeg at LG kommer med deres nye 2013 model HR935N som jo har 2 tunere som E-8300 men større harddisk .

Nu har jeg læst at en del om BD-8300 N og er faktisk ikke helt klar over om den kan køre Netflix ? Nogle siger den kan andre ikke !! .

Nogle af Elgigantens sælgere siger at 8300 N ikke kan Netflix andre siger at den kan både Netflx og sågar Spotify når den kommer til Samsung Smart HUB så at denne App var på Samsungs Nye Topmodel af fladskærme .
Men igen hvem har det rigtige svar ang. Aps til Samsungs E serie ( 2012 ) i forhold Til Samsung F serie ( 2013 )
Jeg tror efterhånden ikke på at E modelerene Har den samme Smart Hub som F modelerene Har .

Er det ikke rigtig at Samsungs 2013 Fladskærme og Bluray har fået deres Smart Hub opdateret ? .


Jeg ved at LG HR939N ( 2013 Model ) kører Netflix her har jeg også læst at LG Smart platform senere kommer til at køre Spotify hvilket kan VÆRE nok til at vælge Lg frem for Samsungs og så spæde ydligere 500 Kr til .


Er der nogle som har prøvet LG nye 2013 Modeller ? eller hvilken af de 2 mærker vil i mene er bedst ang. brugervenlighed genneralle fejl og besværlige ting ang optagefunktion Epg. O.s.v.

Jeg har Netflix på Min Lg Lm 760 T fladskærm og her fungerer det super godt . Har lige haft en af Lg Billige Bluray afspillere til prøve da min far skulle have en og den Fungerede rigtig godt via Afspilining af film fra Usb ganske som min fladskærm gør .

Så jeg kunne godt bruge lidt hjælp til hvilken af de 2 afspillere jeg skal vælge da jeg ikke kender noget til dem men har læst en del om især Samsung E modeller da der ikke er så mange tråde om LG afspillere .
Senest rettet af janbau 29. jun 2013, 22:09, rettet i alt 1 gang.
#188294
Så besluttede jeg mig til at åbne æsken for at afprøve den .

Jeg har lige fået den op at køre den hentede den nyeste firm og fik lagt kanalerne ind . Her stødte jeg på det første problem da jeg valgte Danmark som land , her er mange begrænsninger ang. valg af operatør . Så jeg valgte Findland som land og den fandt alle kanaler . Vi kører på Waoo Kabel Tv ( Har dog også Ip Tv Boks ) Jeg skal bruge den til at optage med som det primære brug .
Men efter dette gik jeg ind i smart Tv delen her blev Smart Hub delen opdateret og til min store forbavselse hentede den faktisk HBO noget jeg ikke havde regnet med . Netflix var jeg næsten 100 % sikker på da jeg havde set indlæg som sagde at Netflx kunne køre på denne model . Viaplay kører den også . Håber på At Sporifie kommer senere .

Nu vil jeg gennemprøve den da jeg jo har 14 dages returret . Da jeg har et Lg Tv var Lg måske et bedre valg .
Har læst testen på Digital.dk og her har den jo nogle begrænsninger under optagedelen ? .
#188298
Så fik jeg sat min USB Hardisk til og her kom den første skuffelse , det ser ud til at den har problemer med at køre visse filer ( Film ) den er længe om at loade indholdet og når den gør det scoller den meget og afspilningen går i stå og til sidst fryser den og skal slukkes og tændes igen .

Det er dog ikke alle filer den har problemer med tror det har noget med at den ikke kan læse DTS og især Hdmaster filer . Er det Dolby Digital ser det ud til at der ingen problemer er .

Jeg havde en LG BP325N 3D Bluray til test som min far skulle have i fødselsdagsgave . Den havde ingen problemer med at spille og aflæsse DTS HD Master lyd .

Så det må jo nok blive Lg HR 935 N jeg så skal prøve .