Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af MissMolly
#183821
Hej

Da jeg synes min antenneforening er blevet alt for dyr i forhold til de kanaler jeg rent faktisk ser, tænker jeg at der må være en harddisk optager, som man kan se netflix med og som kan gå på nettet og se DK's kanaler?

Jeg er håbløs uteknisk, så lethedsgraden må gerne tages i betragtning :)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#183822
Du kan godt få en harddiskoptager eller en anden lille boks til at se f.eks. Netflix, Viaplay osv med. Vi har en oversigt her:
http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.p ... 1350553826

Mht. tv-kanaler, så kræver det spørgsmål en lidt længere forklaring. :) Du kan godt modtage tv-kanaler over internettet, men det bliver det ikke nødvendigvis billigere af (og du kan heller ikke få Netflix på samme boks). Se f.eks. TDC HomeTrio. Men først og fremmest så skal du nok undersøge om du overhovedet kan blive fri for at betale til antenneforeningens fælles tv-løsning, og i givet fald hvilke andre tv-muligheder du kan få hos dig.
Husk dog, at DRs kanaler er "gratis" (når man har betalt medielicensen), så dem kan du hive ned med en lille stueantenne uden noget abonnement.
#183823
Tak for svaret. Jeg kan godt blive fritaget for medlemsskab af fællesantennen. Der er ikke krav om medlemsskab, hvor jeg bor. Jeg har håbet (med færrest mulige nye ledninger) at kunne se DR's gratis kanaler + netflix via en harddisk optager eller anden boks på mit fjernsyn i stedet for min PC. Jeg kunne evt. tilslutte min PC til fjernsynet, men det er bare ikke så kønt at se på. Jeg kunne købe et boxer abbonnement og vi har mulighed for waoo mm, men jeg ser bare ikke nok TV til at det giver mening.