Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#180795
Har købt Samsung BD-E8300N i sidste uge. Bruger den med digital antenne og det virker fint. Har hdmi kabel til Samsung tv og det virker fint med Allshare der starter tv op når dvd indsættes, og det er godt når man har børn :)
Problemet er at powerindikatoren blinker og den virker ikke når man trykker på den. Dvs. At det kun er via fjernbetjeningen man kan tænde og slukke. Har prøvet at tage stikket ud og starte forfra men fejlen er der stadig.
Er der nogle der kender et lille kunstgreb jeg kan bruge? :)
#180803
Jesper vinterberg skrev:Har købt Samsung BD-E8300N i sidste uge. Bruger den med digital antenne og det virker fint. Har hdmi kabel til Samsung tv og det virker fint med Allshare der starter tv op når dvd indsættes, og det er godt når man har børn :)
Problemet er at powerindikatoren blinker og den virker ikke når man trykker på den. Dvs. At det kun er via fjernbetjeningen man kan tænde og slukke. Har prøvet at tage stikket ud og starte forfra men fejlen er der stadig.
Er der nogle der kender et lille kunstgreb jeg kan bruge? :)
Har du prøvet at nulstille den, og husk lige at opdatere firm, kunne være det hjalp :-) Har en selv, som jeg er rigtig glad for
Af Jesper vinterberg
#181017
Det vil jeg prøve, er dog lidt i tvivl om hvor nulstillings knappen er placeret. Eller er det i menuen. Tak for hjælpen
Af Samsung40d6505
#181018
Jesper vinterberg skrev:Det vil jeg prøve, er dog lidt i tvivl om hvor nulstillings knappen er placeret. Eller er det i menuen. Tak for hjælpen
SmartHUB

Indstillinger

Support

Nulstilling