Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Grandahl
#178853
Jeg har denne her optager som på mange måder virker rigtig fint, men for pokker hvor er det irriterende at lave en kanalliste efter ens eget hovede. Her skal man lave en favoritliste der er så kompliceret at lave, at jeg ender ud i ren frustration. Jeg har en Sony i soveværelset, og der tog det 5 min at sortere i de 20 kanaler jeg gider have.

Nogen der kender en forståelig løsning til at sortere i sine kanaler med denne harddisk ?
Af jng
#178855
Grandahl skrev:Jeg har denne her optager som på mange måder virker rigtig fint, men for pokker hvor er det irriterende at lave en kanalliste efter ens eget hovede. Her skal man lave en favoritliste der er så kompliceret at lave, at jeg ender ud i ren frustration. Jeg har en Sony i soveværelset, og der tog det 5 min at sortere i de 20 kanaler jeg gider have.

Nogen der kender en forståelig løsning til at sortere i sine kanaler med denne harddisk ?
Forhold, som er komplicerede for nogle personer, er logiske for andre.
Man *skal* ikke lave en favoritliste for at ændre kanalrækkefølge.
Det er forklaret nogenlunde i brugervejledningen.
Af Grandahl
#178924
Efter at være kommet lidt på afstand af den "skide" HD optager, fik jeg lige kigget mig omkring og så at der faktisk er en glimrende anmeldelse her på siden af optageren.

Kan se at jeg egentlig ikke kan lave en decidereet kanalliste der virker. og derfor er nød til at lave en ny manuel kanalsøgning hvor jeg ligger kanalerne ind i den ønskede rækkefølge.

Egentlig ret til grin at man bliver nød til denne løsning, men sådan er der så meget!

Godt Nytår
Af jng
#178980
Grandahl skrev:Efter at være kommet lidt på afstand af den "skide" HD optager, fik jeg lige kigget mig omkring og så at der faktisk er en glimrende anmeldelse her på siden af optageren.

Kan se at jeg egentlig ikke kan lave en decidereet kanalliste der virker. og derfor er nød til at lave en ny manuel kanalsøgning hvor jeg ligger kanalerne ind i den ønskede rækkefølge.

Egentlig ret til grin at man bliver nød til denne løsning, men sådan er der så meget!

Godt Nytår
Du gider ikke læse brugervejledningen.
Af Grandahl
#178996
jng skrev:
Grandahl skrev:Efter at være kommet lidt på afstand af den "skide" HD optager, fik jeg lige kigget mig omkring og så at der faktisk er en glimrende anmeldelse her på siden af optageren.

Kan se at jeg egentlig ikke kan lave en decidereet kanalliste der virker. og derfor er nød til at lave en ny manuel kanalsøgning hvor jeg ligger kanalerne ind i den ønskede rækkefølge.

Egentlig ret til grin at man bliver nød til denne løsning, men sådan er der så meget!

Godt Nytår
Du gider ikke læse brugervejledningen.

Synes egentlig jeg har læst vejledningen uden den store åbenbaring for mig. alt det jeg prøvede kom jeg ingen vegne med.