Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kruddi
#178784
Hej alle, har brug for jeres hjælp.

Har fået en Sony BDP- S185 afspiller i julegave fra Fona. Har i forvejen et fjernsyn som er et Sony 40HX723. Tænker på om jeg skal bytte gaven til en afspiller med 3D evt. (Sony 3D Blu-ray-afspiller BDP-S480B ) for 100 kr mere , da jeg ikke har prøvet det før på mit tv. Men er 3D noget værd på mit tv ? Og så lige til sidst : Har en gammel PS3 og blueray på den er ikke noget værd når jeg ser, så håber en ny afspiller kan vise en stor forskel ? Og er det kun de nyere PS3 `ere der kan afspille 3D ?
Af OleA
#178786
kruddi skrev:Hej alle, har brug for jeres hjælp.

Har fået en Sony BDP- S185 afspiller i julegave fra Fona. Har i forvejen et fjernsyn som er et Sony 40HX723. Tænker på om jeg skal bytte gaven til en afspiller med 3D evt. (Sony 3D Blu-ray-afspiller BDP-S480B ) for 100 kr mere , da jeg ikke har prøvet det før på mit tv. Men er 3D noget værd på mit tv ? Og så lige til sidst : Har en gammel PS3 og blueray på den er ikke noget værd når jeg ser, så håber en ny afspiller kan vise en stor forskel ? Og er det kun de nyere PS3 `ere der kan afspille 3D ?
Alle PS3'ere kan afspille 3D mig bekendt(hvis de er opdateret til nyeste software).

Hvis du mener at den er dårlig til Bluray generelt tror jeg du skal få hjælp til dine indstillinger. Enten på dit tv eller din PS3. PS3 er en glimrende afspiller og næppe ringere end den Sony du har fået.
Af kruddi
#178881
Har nu prøvet at ændre indstillinger både på tv og ps3 uden held. Så spørgsmålet er vel bare om jeg skal beholde den der sony 1´s185 eller give 100 kr mere og vælge s 480b og få 3D ? Og igen mit tv er et par år gammelt nu så ved ikke om dets 3D er noget værd overhovedet... Er bare bange for at købe briller og en anden afspiller hvis det er spild..?