Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af zippiz
#175781
Hej

Jeg er ejer af et LG 760T, jeg har valgt ikke at købe en HD optager..

For at jeg kan optage en kanal udover den jeg ser, har jeg overvejet at købe mig et billigere TV til sove værelset også kunne jeg evt optage på dette også bare tage USB'en ind i stuen ?

Nogen der har erfaringer med dette?

Skal tv'et evt være samme mærke for dette kan lade sig gøre, eller kan LG godt afspille Samsung fx.

Håber I har nogle inputs...
Af Jens525
#175786
Det kan desværre ikke lade sig gøre.
Det optagede tv er gemt i et format som kun det tv der optager kan aflæse. Desværre. :(
Også derfor at den harddisk du optager på kun kan bruges til tv'et,, og ikke andre ting samtidig.
Af zippiz
#175789
Så er den mulighed dømt ude.. Øv!!

Når du siger den ikke kan bruges til andet...

Betyder det så jeg skal egentligt ud at have 2 diske ? En der kan bruges til at optage på, også en hvor alle ferie billederne kan ligge ?

Har du evt en ide til hvad HD man skal købe ?? Så jeg ikke ender med en der ligger og "summer" ?
Af Jens525
#175895
Nej mulighederne er desværre ret begrænsede.
Det kan lade sig gøre at bruge harddisken til 2 ting,, dette kræver dog at du formaterer harddisken i 2 partitioner,, sådan så tv'et tror at der 2 harrdiske i 1.

Kan desværre ikke anbefale en egnet harddisk, da jeg selv bruger et 16 gb flash drev. Har ikke haft det store held med harddiske.
Tror dog at langt de fleste harddiske med seperat strømforsyning vil virke til. Mange af disse slukker automatisk når enheden de er koblet på slukker.

Ved dog der er flere herinde der har haft held med harddiske der får strøm gennem USB,,