Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#173732
har netop købt en samsung HDD / Blu ray optager
når jeg kører kanalerne ind så viser den mig at den har fundet 215 kanaler hvor 20 er analoge. Det er nøjagtigt det samme den viser som når jeg kører dem ind på mit samsung tv (uden HDD er tilkoblet)
Men når jeg så vil se programmerne via samsung BD så er det langt fra alle kanaler den viser, DR2, TV2 mfl siger den bare svagt signal eller tjenesten ikke findes?
Samtidigt synker afspiller på TV'et så her eksitere kanaler heller ikke længere

Kobler jeg afspilleren fra og kører kanaler ind på ny på tv får jeg igen samme billed frem at den finder 215 kanaler mm og alle kanaler i yousee fuld pakke kan vises.

Så snart jeg kobler afspller på får jeg problemet
NB: Går udfra jeg ikke skal have yousee kort i afspiller? (har prøvet med, og det ændre intet)

Nogen der har en ide om hvad løsningen kan være?

VH
Lars
Af dk9000
#173733
9 ud af 10 tilfælde er det dine kabler den er gal med. tjek om du har HF tætte stik og god afskræmning på disse.
Af LarsRfrbc
#173734
ok tak for svar
har selv lavet dem med materialer fra hifiklubben så det kan jo være her det ligger :)

nogen mærker der er værd at gå efter til rimelige priser?

VH
Lars
Af dk9000
#173736
LarsRfrbc skrev:ok tak for svar
har selv lavet dem med materialer fra hifiklubben så det kan jo være her det ligger :)

nogen mærker der er værd at gå efter til rimelige priser?

VH
Lars
http://www.av-cables.dk/antennekabler/

dem der hedder home theater burde kunne klare jobbet :)
Af LarsRfrbc
#173776
har har bestilt nogle "gode" kabler, så håber jeg det løser det problemet - tak for tip!
Af LarsRfrbc
#173820
nye og bedre skærmede kabler løste problemet, tak igen for tippet (håber andre kan bruge det, havde ikke lige selv regnet forventet at det var her problemet lå)