Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#171500
hejsa .. jeg har den overnævnte optager .. mit problem er at den ikke vil reagere på fjernbetjeningen .. men ved at betjeningen virker da jeg også har et samsung fjernsyn som den virker på så det er ikke noget med batterier eller i den retning .. har lige fået den af min chef .. han syntes bare den var for besværlig for ham så han gav mig den .. men som sagt så kan jeg ikke få den til at reagere på fjernbetjeningen der er ingen knapper jeg kan trykke på overhoved som ser ud som om at den reagerer på det heller ikke sluk og tænd knappen .. men det må jo være dvd'en den er gal med så eller noget .. nogen der kan hjælpe måske ? .. kan jo være der er noget jeg gør forkert .. har læst i manualen til dvd at man kan resette den tilbage til fabriks settings og det har jeg gjort men stadig intet hul igennem fra betjeningen .. efter hvad bossen siger så er den helt ny
Af Supergris
#171501
Ofte kan fjernbetjeningen styre flere enheder, derfor skal man først sørge for, at man har trykket på den knap, som gør, at man styrer den enhed, man ønsker. I dette tilfælde vil der sikkert være en knap, der hedder " DVD ".
Håber det er løsningen...
Af luffemand
#171507
Supergris skrev:Ofte kan fjernbetjeningen styre flere enheder, derfor skal man først sørge for, at man har trykket på den knap, som gør, at man styrer den enhed, man ønsker. I dette tilfælde vil der sikkert være en knap, der hedder " DVD ".
Håber det er løsningen...
ja det ved jeg .. men der er sådan set ikke nogen knap som hedder dvd på den fjernbetjening hehe .. der er kun en til tv som hedder tv/standby/on .. intet med nogen dvd eller noget .. så det er kun til et tv/ogeller/den dvd . . det værste er at jeg ikke kan finde nogen manual til fjenrbetjeningen nogen steder på nettet .. heller ikke hos samsung selv .. det er en .. samsung 00070e .. der var en kode man skulle taste ind for at få den til at fungere med mit tv og det virkede fint som jeg sagde tidligere .. den kan det hele med tvet men intet med dvd'en .. sq da underligt .. sidder og tænker på om bossen måske har givet mig den forkerte fjernbetjening med .. men der står det er til en blueray disc står øverst på betjeningen men det betyder jo selvfølgelig ikke at det er den rigtige .. må jo spørge chefen i morgen ..
Af Supergris
#171554
Det må være den forkerte fjernbetjening, da jeg kunne finde et billede på nettet, hvor jeg kunne se en knap, der stod " DVD " på....
Af luffemand
#171569
ja det sagde jeg også til min boss idag .. men han siger altså at det er den rigtige betjening .. men tror bare jeg prøver at tage den med ned i en butik og ser om de kan få gang i den .. ser ikke ud som om der er nogen der rigtigt ved hvad der skal gøres .. inkl mig selv .. men takker for svarene ellers :-)