Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Winnick
#171244
jeg hører så meget negativt om Soundbar'ene, selvom det umiddelbart er sådant en der ville besvare mit spørgsmål.

Men jeg tænkte, er det muligt at få et surroundsæt, hvor forstærkeren er integreret i subwoof'eren og en BR afspiller er integreret i centerhøjtaleren?

Jeg vil virkelig gerne undgå at skulle have flere bokse stående end højst nødvendigt.

ellers ville jeg have en stabel med zaptor, forstærker, BR afspiller og center højtaler - pyha!
Af BudZa
#171246
hvorfor ikke bare købe en reol hvor du kan gemme dine bokse?
Af BudZa
#171254
Hej Phdream,

Jeg forstod det sådan at du gerne ville være fri for at have alle de bokse stående synligt?

*Stødende kommentarer fjernet af moderator* Hold tonen sober!
Af Winnick
#171255
Jeg forstår godt at det er muligt at købe en reol/tv-møbel - men det er en sekundær løsning, som blot omgår problemet.
Synligt eller ej - de er der stadig.
Så det var ikke det jeg spurgte efter - men tak for forslaget alligevel.

Jeg forstår at Soundbars ikke er særlig gode sammenlignet med et reelt surround system - ellers ville en sådant en netop løse problemet.

Men jeg synes ikke jeg har kunne finde nogen producent som har taget ideen om en soundbar - og så blot kombineret BR afspiller med centerhøjtaler - istedet for at forsøge at "fake" surround-lyd.
Af Winnick
#171286
Kan en soundbar fungere som en centerhøjtaler i et surround setup?
Af nanoflower
#171293
Winnick skrev:Kan en soundbar fungere som en centerhøjtaler i et surround setup?
Hvad er dit budget ?
Af Winnick
#171338
tjae...omkring 5000 tænker jeg