Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af TvHomer
#69824
Det lyder jo godt nok som om det er den jeg skal have.

Er der nogen der ved om garantien dækker ved et videresalg, som det vi er ved at have gang i her?

Er modellen støjfri? Jeg har ikke rigtig arbejdet med blu-ray og dvd afspillere i flere år, så er de ikke ved at være støjfrie? Min gamle pioneer larmer ret meget under afspilning.
Af Sploink
#69828
Garantien følger med så vidt jeg ved. Hvis der skulle opstå problemer, må vi jo bare lige kontakte hinanden.

Afspilleren er lydløs, jeg har ikke oplevet noget støj overhovdet med den.

Vi kan jo tage den over privat beskeder fra nu af. Så kan vi arrangere hvorledes den skal sendes afsted:)

Mvh
sylvester
Af TvHomer
#69833
Jeg har lige læst at blu-ray afspillere er meget langsomme til at "loade"/starte en film, og at LX71 ´erne skulle være rigtig langsom (små 2 minutter). Måske læste jeg om interactive discs, men hvad er så forskellen?

Er det rigtigt og er det normalt?

Jeg har rent faktisk aldrig haft en blu-ray afspiller, så lidt info herom kunne være lækkert.
Af Phl
#69835
TvHomer skrev:Nej, scart er bare ikke godt nok :D

Hvad vil I anbefale i 2-3.000 kroners klassen? Kan man overhovedet få noget fornuftigt i det niveau?

Ja køb en PS3, så får du både en playstation og en blu-ray
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#69858
Det er meget normalt at en Blu-Ray tager længere tid om at loade end du har været vandt til med DVD. Men helt ærligt: Hvis du først har bestemt dig for at se en film og sat dig til rette i sofaen, betyder det så noget om filmen loades på 2 minutter eller på 1 minut? Hvor travlt kan man have?
Senest rettet af Torben Rasmussen 8. aug 2009, 13:14, rettet i alt 1 gang.
Af Leviathan
#70001
yakken skrev:Det er meget normalt at en Blu-Ray tager længere tid om at loade end du har vøret vandt til med DVD. Men helt ærligt: Hvis du først har bestemt dig for at se en film og sat dig til rette i sofaen, betyder det så noget om filmen loades på 2 minutter eller på 1 minut? Hvor tralvt kan man have?
Dette vil jeg give dig fuldstændig ret i! Jeg har selv en Denon 3800BD, (som er én af de langsomme) og jeg synes personligt ikke det er et problem at vente de 1-2 min. det tager. Husk på, på dvd'er og cd'er er de jo ikke nær så langsomme. Ofte er det også selve blue ray disken, der er problemet. Fx tager T2 stadig ca. 4 min. at loade på en Oppo, som regnes for noget af det hurtigste!