Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#69379
Ja, jeg bestilte en med det samme med levering 1/8. Kort efter lukkede de for tilbudet da tilbudet det rygtedes og ordrene væltede ind.

Nu har jeg lige talt med dem og de påstår at de ikke kan få flere og Panasonic har stoppet produktionen af BD60.

SÅ jeg er sgu lidt sur. Så er det jo nemt at lave nogen gode tilbud.

Lugter af de har fået kolde fødder da de opdage hvor mange der blev bestilt.

Nogen der ved om det er korrekt at den ikke kan skaffes og produktionen er stoppet?

Mvh
Th@mas
Af Kratz
#69384
Panasonic har netop introduceret BD60 som afløser for BD35 for ganske få måneder siden.
Jeg tvivler derfor kraftigt på de har indstillet produktionen allerede...
Det kan selvfølgelig godt være Panasonic har svært ved at imødekomme efterspørgslen, det ville ikke være første gang, men det er en anden historie.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#69385
Jeg har selv prøvet det samme før. Ikke lige med den en Blu-Ray afspiller og fra Komplett, men det er et ret ærgerligt stunt fra butikkernes side, som rent juridisk svinger lidt på grænsen. Der kan jo næppe være tale om, at man handler i "ond tro", da prisen som sådan er realistisk.

Og hvor svært er det i øvrigt for en internetforhandler automatisk at stoppe ordreindgangen, når lageret er tømt? Det kræver jo ikke ligefrem en manuel aktion.
Af Th@mas
#69389
Rasmus Larsen skrev:Jeg har selv prøvet det samme før. Ikke lige med den en Blu-Ray afspiller og fra Komplett, men det er et ret ærgerligt stunt fra butikkernes side, som rent juridisk svinger lidt på grænsen. Der kan jo næppe være tale om, at man handler i "ond tro", da prisen som sådan er realistisk.

Og hvor svært er det i øvrigt for en internetforhandler automatisk at stoppe ordreindgangen, når lageret er tømt? Det kræver jo ikke ligefrem en manuel aktion.
Har lige læst Recorder.dk at der er flere i samme situation, og de har kontaktet Panasonic som har masser af DB60 de gerne vil sælge og produktionen er bestemt ikke stoppet.

Kan man mon fastholde ordren med de oplysninger, de har jo direkte løjet over for deres kunder.

Mvh.
Thomas
Af Th@mas
#69403
Th@mas skrev:
Rasmus Larsen skrev:Jeg har selv prøvet det samme før. Ikke lige med den en Blu-Ray afspiller og fra Komplett, men det er et ret ærgerligt stunt fra butikkernes side, som rent juridisk svinger lidt på grænsen. Der kan jo næppe være tale om, at man handler i "ond tro", da prisen som sådan er realistisk.

Kan man mon fastholde ordren med de oplysninger, de har jo direkte løjet over for deres kunder.

Mvh.
Thomas
FEDT!, jeg har åbenbart lagt lige på grænsen af dem de har annuleret ordrebekræftelsen for, så jeg har efter at have brokket mig to gange til dem i dag (første gang da de over telefonen bekræftigede at min ordre ville blive annuleret og anden gang da de begyndte at sælge BD 60 igen, på trods af de ikke kunne skaffe flere og de påstod at Panasonic var holdt med at producere dem) lige fået at vide at de har afsendt en BD60 til mig til de kr. 1.395. Måske gad de ikke høre mere på mit brok :)

Mvh
Th@mas
Af Kratz
#69407
Th@mas skrev: FEDT!, jeg har åbenbart lagt lige på grænsen af dem de har annuleret ordrebekræftelsen for, så jeg har efter at have brokket mig to gange til dem i dag (første gang da de over telefonen bekræftigede at min ordre ville blive annuleret og anden gang da de begyndte at sælge BD 60 igen, på trods af de ikke kunne skaffe flere og de påstod at Panasonic var holdt med at producere dem) lige fået at vide at de har afsendt en BD60 til mig til de kr. 1.395. Måske gad de ikke høre mere på mit brok :)

Mvh
Th@mas
Ja, nogen gange kan det betale sig at brokke sig. Jeg synes blot det er utroligt at det er nødvendigt og ærgerligt.
Men at slynge ud Panasonic ikke længere producerer produktet, når dette tydeligvis ikke er tilfældet er altså at gå over stregen synes jeg!
Sjovt nok har jeg faktisk for nylig haft en rigtig god oplevelse med Komplett. Jeg fik købt en receiver jeg ikke skulle bruge alligevel. Den tog de retur uden brok.