Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af nielsdb
#66730
Jeg ved det er et no-no og blasfemisk, men jeg skal ud og købe en ny bluray afspiller og har desværre ikke så mange penge at rykke med - max 2500.

Den skal bruges til bluray og dvd og skal sættes til et sony 40e5500.

Nogle ideér?
Af Salek
#66731
Hej.
Nu ved jeg ikke om du er gamer typen, og om du går meget op i om dine ting bruger meget strøm, men er du ikke det, så syntes jeg du skulle købe en brugt PS3, så får du en sublim spillemaskine, samt en BD-afspiller.
Af JLA_DK
#66733
Hvis du hellere vil have en dedikeret bluray afspiller så er der gode muligheder for det i dit prisleje. f.eks. en Panasonic BD35, samsung, sony og phillips laver også afspillere i den billige ende.
Prøv at søge på Hifipriser og sæt en maks pris på...

Skal den tilkobles en surround forstærker? Hvis den skal så er det vigtigt om den skal kunne dekode de nye HD lyd formater eller om det er forstærkeren der gør det.
Af Nick_S
#66734
Tja, Expert har Pana bd35 på tilbud til 1499. Nok det bedste køb du gør lige pt :)
Af Nicolaj!
#66744
JLA_DK skrev: Skal den tilkobles en surround forstærker? Hvis den skal så er det vigtigt om den skal kunne dekode de nye HD lyd formater eller om det er forstærkeren der gør det.
Hopper lige ind her (sorry)
Hvis forstærkeren kan dekode er det så nok? Eller omvendt? (og er det bedre begge kan)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#66760
Hvis forstærkeren kan dekode HD-lyden, så behøver afspilleren ikke at kunne. Og omvendt - hvis afspilleren kan dekode, så behøver forstærkeren ikke at kunne.