Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Fing
#66495
Jeg bruger min PS3 til at afspille Bluray-film. Umiddelbart fungerer det 100% og leverer et rigtigt godt billede på mit Panasonic X10.
Jeg synes dog at den støjer forholdsvist meget under afspilningen. Jeg ved ikke om det er normalt for afspillere. Hvis man sammenligner med et DVD-drev i en PC, så larmer det jo også rimeligt meget når det læser ved max hastighed. Nu er jeg så heldig at jeg nærmest overhovedet ikke kan høre mit TV under nogen omstændigheder, hvilket jeg selvfølgeligt er godt tilfreds med, men jeg synes min PS3 støjer en del. Hvad er jeres erfaringer omkring dette?
Af BrianH
#66496
Fing skrev:Jeg bruger min PS3 til at afspille Bluray-film. Umiddelbart fungerer det 100% og leverer et rigtigt godt billede på mit Panasonic X10.
Jeg synes dog at den støjer forholdsvist meget under afspilningen. Jeg ved ikke om det er normalt for afspillere. Hvis man sammenligner med et DVD-drev i en PC, så larmer det jo også rimeligt meget når det læser ved max hastighed. Nu er jeg så heldig at jeg nærmest overhovedet ikke kan høre mit TV under nogen omstændigheder, hvilket jeg selvfølgeligt er godt tilfreds med, men jeg synes min PS3 støjer en del. Hvad er jeres erfaringer omkring dette?
Hvis du under ingen omstændigheder kan høre dit tv, er det fordi du har slukket for lyden. På volumenknappen kan du rette dette...




:)
Af Lystrup
#66502
Jeg synes også min ps3 larmer en del når jeg ser film, desværre. Min lejlighed er dog også ret godt lydisoleret..
Men har nu vænnet mig til støjen efterhånden..
Regner dog alligevel med at købe en BD-afspiller på et tidspunkt..
Af AndersDavidsen
#66510
60gb versionen larmer en del ja, men synes ikke 40gb versionen larmer nok til at det generer mig - og da slet ikke når man ser en film, for der har man vel lyd på?
Af xcardman
#66515
en 60Gb burde man ikke bruge til blu-ray med hensyn til støj, med mindre man er halvdøv eller er meget heldig og fået en med mindre støj. En ps3 40 gb larmer mindre. sony eller panasonic standalone maskine larmer ikke.
Spiller kun på min ps3 60GB ellers har jeg en stadalone maskine til blu-ray. En ps3 bruger også mere strøm og kan ikke bitstream HD LYD.
Af Fing
#66548
Jeg har 80gb versionen.
Af urbananen
#66550
Min 80Gb version støjer ikke.. I hvert fald ikke noget jeg ligger mærke til, og har det ellers lunt i stuen. Men den står selvfølgelig også så der er masser af luft omkring.