Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kinoha
#61963
Hej
Er der nogen der kender noget til firmaet www.tech-import.dk ?

De har en PS3 med 2 spil, 2.199 kr. hvilket vist nok er ret billigt.

Men hvordan er man sikret ved at bestille der ?
Der skal betales via alert-pay - erfaringer med dette ?

Vil pokkers gerne købe, men har heller ikke lyst til at se pengene fordufte ud i den regntunge luft.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#61964
I mine øjne ser forhandlerens side noget mistænktsom ud. Jeg ville ikke turde.

Hvis du vil have en billig PS3, kan du eventuelt holde øje med amazon.co.uk. De har bundles ind i mellem, som er ret billige. Jeg købte senest en PS3 med Killzone 2 og en ekstra dual-shock remote til lige under 3000 alt inklusiv (også fragt).
Af BrunoB
#61966
Det er bl.a i sådanne tilfælde at fora som Flatpanels er guld værd.
Så man kan nå at advare folk. O-O
I øvrigt er link 2 very underholdende. Hahaha. :p :p
Der er en gæst Hrr. Mikkelsen der har kolonormt ondt i røven over at man overhovedet tillader sig at stille spørgsmålstegn ved dette firma.
Hans holdning er at det kan man først tillade sig efter man "virkelig er blevet snydt".
Man skal altså "virkelig" have tabt et anseligt beløb før man overhovedet må tænke på at kritisere firmaet.
:s
Af helloween
#61971
Ja jeg turde ik og der er nogen ting der falder i øjne

- Priserne er MEGET lave
- Adressen er et kontorhotel - svarer til en postboks
- Intet telefonnummer
- Primitiv hjemmeside / meget få vare
- Meget lidt oplysninger om firmaet
- Betaling via Alertpay - ingen tilbagetrækning af betaling hvis varen udebliver.
Af kinoha
#62396
Tak for jeres input - havde selvfølgelig håbet at der var nogle som havde en solstråle historie om denne biks.
Jeg skrev en e-mail til dem, og spurgte om der var andre måder at betale på, f.eks. efterkrav - det var i fredags men de har sørme ikke haft tid til at svare endnu ;;)
Nå, jagten går ind på et godt tilbud andet sted
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#62410
Det er da ikke længere muligt, at betale pr. efterkrav herhjemme?
Af kinoha
#62421
Yakken: iflg postdanmark's hjemmeside kan det godt lade sig gøre med efterkrav. Pakken skal bare afhentes på posthuset.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#62442
Det giver dig jo heller ikke nogen sikring. Jo, du er sikker på at du har modtaget noget, men du får ikke lov at åbne pakken inden du betaler alligevel, så det kunne ligeså godt være en mursten.
Af onkeldunkel
#62476
yakken skrev:Det giver dig jo heller ikke nogen sikring. Jo, du er sikker på at du har modtaget noget, men du får ikke lov at åbne pakken inden du betaler alligevel, så det kunne ligeså godt være en mursten.
En af de sjoveste eksempler jeg har set er denne her "PS3" (PS1 + PS2) som var til salg på eBay :D

Billede

http://www.engadget.com/2006/11/22/ps1- ... -scam-ftw/[/img]
Af Klaus-
#63608
Har købt min PS3 gennem coolshop.dk ..

De lover prisgaranti, og har netop nu PS3 80gb til 2698,- inkl. fragt.

Meget trustworthy, god kundeservice, og du kan selv vælge at afhente hvis du bor i eller kommer i nærheden af Ålborg området.