Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#60096
jeg har en efterhånden gammel state of the art dvd afspiller fra piooner..engang 7-8000 kr...men den har ikke HDMI...så tænkte om jeg bare skulle skrotte min gamle afspiller og anskaffe mig en pris billig hd recorder med HDMI...hvis denne da giver bedre billed kval?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#60097
HDMI er ikke et stempel for kvalitet. Og med HD optager mener du vel harddisk ( som forkortes HDD)? Mit gæt vil være at du vil få dårligere kvalitet, ved at købe en billig optager. Du er vel også OBS på at en optager kun fås med PAL eller DVB-T tuner, ikke?
Af gleit
#60102
yakken skrev:HDMI er ikke et stempel for kvalitet. Og med HD optager mener du vel harddisk ( som forkortes HDD)? Mit gæt vil være at du vil få dårligere kvalitet, ved at købe en billig optager. Du er vel også OBS på at en optager kun fås med PAL eller DVB-T tuner, ikke?
ja HDD...tænkte også mest på en alm ok 2000 kr recorder...ved godt den ikke ville kunne optage digitalt så vidt jeg kan forstå...tænkte bare det var lidt halv dumt at anskaffe sig fladskærm og så fodre den med scart...så har jeg sikkert bedre kval med mit gamle billedrør kunne jeg forestille mig...
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#60108
Du vil få mere ud af at købe en BluRay afspiller der også klarer DVD ok. Jeg kan anbefale Sony S350, som kan købes til 1900 kr.