Brug denne kategori til at tale om digitale såvel som analoge tv-tunere, samt andet modtageudstyr

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af koden
#191821
Hej

Jeg bor til leje i et hus hvor der ikke er trukket andet end en antenne ledning fra tag antenne og direkte ned i stuen.

Da jeg bor til leje gider jeg ikke rigtig ofre penge på at få trukket til de andre rum fra tag antenne.

Jeg har prøvet at købe en billig antenne til at sætte direkte i de andre TV og pc'ere.
Menb den synes jeg ikke modtager ordentligt.

Hvilken type skal man have for at kunne modtage et ordentligt signal?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#191829
En antenne virker af natur bedst, hvis der ikke er noget der blokerer udsynet, så dit problem er nok at du sætter antennerne op indendørs. En antenneforstærker koblet på din tagantenne ville helt klart være det der giver det bedste signal.
Af koden
#191843
Torben Rasmussen skrev:En antenne virker af natur bedst, hvis der ikke er noget der blokerer udsynet, så dit problem er nok at du sætter antennerne op indendørs. En antenneforstærker koblet på din tagantenne ville helt klart være det der giver det bedste signal.

jeg ville også allerhelst bruge tagantennen.. men der er nogle kabel logistiske problemer i det :-)

Har tidligere brugt en antenne til min pc som virkede aldeles fint.
kan bare ikke finde den eller huske hvad den hed efter min flytning.

Så der må findes indendørs digitale antenner der dur?