Brug denne kategori til at tale om digitale såvel som analoge tv-tunere, samt andet modtageudstyr

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#185660
Kære forum brugere,

Jeg har lige anskaffet min en Rikomagic MK802 IIIS mini computer og kunne godt tænke mig, at se/optage TV på den.

Dybt nede i en skuffe, fandt jeg en Pinnacle PCTV 330e og tænkte, om den måske kunne bruges sammen med MK802 IIIS.

Er der nogen af Jer, der har haft held med at løse sådan en opgave?
#185688
for at sådanne skal virke, skal du have;

1. en driver i linux kernel, eller module som er kompileret til den kernel
2. en application som arbejder sammen med din driver
3. ovenpå det, en specifik app som virker under android og udnytter touch skærm.


det tror jeg desværre ikke findes, undtaget er de kina tablets som har dvbt indbygget og en app til deres kort og driver udviklet til deres kernel. så snakker vi jo specifik udviklet apps.
#185725
lgowner skrev:for at sådanne skal virke, skal du have;

1. en driver i linux kernel, eller module som er kompileret til den kernel
2. en application som arbejder sammen med din driver
3. ovenpå det, en specifik app som virker under android og udnytter touch skærm.


det tror jeg desværre ikke findes, undtaget er de kina tablets som har dvbt indbygget og en app til deres kort og driver udviklet til deres kernel. så snakker vi jo specifik udviklet apps.
Tak for svaret.
Øv, det lyder besværligt og uden den store sansynlighed, for at lykkes :((

Jeg troede egentlig, at hardware producenterne kunne se mulighederne for øget salg, ved at skrive software til de populære mobile enheder. Pinnacle har da været på banen i mange år.

Er det eventuelt sådan er her, at jeg skal have fat i?
http://www.elgato.com/en/eyetv/eyetv-micro