Brug denne kategori til at tale om digitale såvel som analoge tv-tunere, samt andet modtageudstyr

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Bent odense
#182110
Håber der er styr på,hvad man betaler for og hvad kanaler man har.
Af bromberg
#182115
Peter49 skrev:Hvis du skal finde alle dine kanaler, skal du bruge automatisk søgning, og indtaste de værdier som du har fået af Stofa minus qam.

Når jeg ser på de kanaler man kan modtage i Høng Antennelaug, findes Canal 8 slet ikke, og TV3+ findes kun sd udgaven, ikke i HD udgaven.
Hvad er QAM og hvor til/fravælges det på et VT30.

Høngantennelaug er ikke skide hurtige til at opdatere deres hjemmeside.
I sin tid bestilte jeg HD pakken igennem stofa for at få diverse HD kanaler bla. 6´eren og tv3+HD.
Da så 6´eren og tv3+ ikke indgår i hd pakken mere, ønsker jeg ikke at abonnere på den pakke længere.
Stofas kundeservice kunne i det hele taget ikke forstå at jeg kunne tage de 2 kanaler i HD, men forklarede mig at det kunne jeg fordi at jeg har CA modul i tv´et.
Jeg har da heller ikke kunne se 6´eren eller tv3+HD i mit andet tv UDEN CA modul.
Derfor "turde" jeg godt opsige det abonnement da det ikke gik ud over netop de 2 kanaler.
Ydermere oplyste stofa er hos dem var det ikke begrænsningen lå da de havde "åbnet" de 2 hd kanaler og at de burde ligge i "den store pakke".
Så jeg kan stadig se 6´eren HD men ikke tv3+HD.
Efter en ny søgning kan mit tv end ikke finde tv3+HD´s placering på kanallisten længere, selvom den bla godt kan finde diverse viasat (altså andre betalingskanaler)
Af Peter49
#182117
Du kan ikke vælge/fravælge QAM, men du burde finde alle dine kanaler uden.

Oplysningerne om de kanaler du kan modtage, har jeg ikke fundet på Høng Antennelaugs hjemmeside, men på Stofas.
De siger TV3+ og Kanal 6, men ikke i HD, og som sagt ikke Canal 8.

Det er muligt at de burde findes i din pakke, men stol aldrig på hvad Stofas såkaldte kundeservice prøver at bilde dig ind.
Af bromberg
#182118
Peter49 skrev:Du kan ikke vælge/fravælge QAM, men du burde finde alle dine kanaler uden.

Oplysningerne om de kanaler du kan modtage, har jeg ikke fundet på Høng Antennelaugs hjemmeside, men på Stofas.
De siger TV3+ og Kanal 6, men ikke i HD, og som sagt ikke Canal 8.

Det er muligt at de burde findes i din pakke, men stol aldrig på hvad Stofas såkaldte kundeservice prøver at bilde dig ind.
Jeg ville være skeptisk hvis det var fordi hun ville sælge mig yderligere produkter, men det er ikke tilfældet.

Jeg var bare interesseret i Canal 9 HD og det var der en del problemer med at de kunne få på mit kort. Det er så lykkedes nu, men så hvor tv3+HD er væk. Som sagt har jeg stadig 6´eren HD..

Hmm må prøve deres kundeservice og vente på der kommer lidt flere spændene udbydere til min by
Af bromberg
#182137
Hmmm alt løste sig selv efter 20 kanalsøgning ca;).. Nu har jeg igen tv3+HD...
Tak for alle jeres bud