Brug denne kategori til at tale om digitale såvel som analoge tv-tunere, samt andet modtageudstyr

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#165902
Hejsa,

Jeg har købt et IR DETO kort, ca modul og kampen i aften, men når jeg tilslutter det til mit samsung UE46D7005 forstyrrer det signalet på alle kanaler ret kraftigt. Det ser ud som om at signalet er dårligt og falder lidt ud i små blokke...

Hvis jeg tager kortet ud, er der ingen problemer.

Hvis jeg prøver det samme på mit gamle samsung LE40B755 så er der ingen problemer. Jeg tænker enten er det en indstilling eller også er det nye TV lettere defekt?

Nogen der har haft samme problemer eller ved om det kan skyldes det ene eller andet?

P.S. Er ret grøn i det her med CA mouler, IR DETO kort osv - så bær over med mig :-)

På forhånd tak!
#165903
kimschurmann skrev:Hejsa,

Jeg har købt et IR DETO kort, ca modul og kampen i aften, men når jeg tilslutter det til mit samsung UE46D7005 forstyrrer det signalet på alle kanaler ret kraftigt. Det ser ud som om at signalet er dårligt og falder lidt ud i små blokke...

Hvis jeg tager kortet ud, er der ingen problemer.

Hvis jeg prøver det samme på mit gamle samsung LE40B755 så er der ingen problemer. Jeg tænker enten er det en indstilling eller også er det nye TV lettere defekt?

Nogen der har haft samme problemer eller ved om det kan skyldes det ene eller andet?

P.S. Er ret grøn i det her med CA mouler, IR DETO kort osv - så bær over med mig :-)

På forhånd tak!
Jeg har faktisk aldrig nogensinde hørt om problemer med IRDETO moduler og Samsung TV. Det er til Stofa du benytter moduler ikk'?

Prøv om du ikke kan få ombyttet dit modul, men inden du gør det, så husk lige at opdatere dit TV med seneste software.
Af kimschurmann
#165905
Det sjove er jo at det virker i det gamle samsung tv - og jo det er stofa ved antenneforening aarhus.
Af kimschurmann
#165906
Har nyeste software på tv'et...