Brug denne kategori til at tale om digitale såvel som analoge tv-tunere, samt andet modtageudstyr

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jones31
#158560
Du skal vælge ant15 fra strong, udendørs antenne der kan bruges indedørs også og forstærker bedre pga det er en udendørs. Køre selv med den i soveværelset og børneværelset.
Af JesperKeller
#158565
Jeg står også i samme situtation, med at skulle købe en indendørs antenne.
Overvejer også Strongs Ant15, da den lader til at virke godt, der er forstærker med og den er nognelunde fornuftig af design (for en antenne af være)
Af zmol
#158625
Jeg købte mig ant15 fra strong (brugt til 200 kr) og jeg har stilt den bagved fjernsynet.

100% signal strength
100% signal quality

Jeg er tilfreds med købet :)
Af JesperKeller
#158630
Lyder som et fantastisk bud til indendørs antenne :)

Sådan et par vil jeg sgu prøve
Tak fordi jeg måtte låne tråden :o)
Af zmol
#159078
zmol skrev:Jeg købte mig ant15 fra strong (brugt til 200 kr) og jeg har stilt den bagved fjernsynet.

100% signal strength
100% signal quality

Jeg er tilfreds med købet :)
UPDATE
Det kører bare derudaf med antenne, men jeg oplever artifacts af og til. Måske 10 gange i timen. I går var den så helt gal med DR2 da jeg zappede forbi TV TV TV. Der var artifacts og lydudfald hvert 2.-3. sekund. Nu sidder jeg og ser DR2 igen, og der er minutter uden artifacts og perioder med artifacts hvert 10 sekund.

Signalstyrken og kvaliteten er fortsat 100/98-100

Jeg forstår det ikke helt, men min begejstring er med andre ord ikke uforbeholden.
Af BrianH
#159091
Lyder som støj, spørgsmålet er hvorfra. Han man kabeltv og ser sådan noget, anbefales det altid at anskaffe afskærmede antennekabler og stik...

Men ved ikke hvad der er galt hos dig.
Af Jay
#159095
Stueantenner kan ofte ikke lide når en mobiltelefon i nærheden sender eller modtager en SMS. Det giver ofte pixeleringer på skærmen. Jeg kunne forestille mig at det også kunne ske hvis man sad og surfede over mobilt bredbånd.

Bor man i lejlighedskompleks kan det endda ske hvis en af de nærmeste naboer sender/modtager data over mobilen.

Jeg ved ikke om det kunne være problemet hos dig?