Brug denne kategori til at tale om digitale såvel som analoge tv-tunere, samt andet modtageudstyr

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af trochmann
#156273
Hej
Jeg har et spørgsmål, som nok er besvaret før. Jeg kan bare ikke finde svaret. Hvordan kan man, eller kan man se dvb-c på et tv med kun dvb-t. Er det nok at købe en tunerboks?
med venlig hilsen
Kim
Af boborg
#156278
Du kan ikke se DVB-C direkte på skærmen, men det kan lade sig gøre via at tilslutte en ekstern DVB-C boks.
Af trochmann
#156279
hej
sagen er at jeg har et dvb-t tv til sommerhuset, og det er ok.
men kan jeg tage tv'et med hjem, der får jeg tv gennem antenneforening(yousee) og hvilken boks skal jeg købe?
Mvh Kim
Af trochmann
#156293
Hej igen og tak for svaret Peter

Kan den eventuelt fås som harddiskoptager
Af Pyndk
#156294
I den model er der faktisk PVR så du kan tilslutte en ekstern Hdd og optage på den, dog kan du ikke se et andet program samtidig med. Mener også Samsung har nogle kombinerede, men folk snakker ikke så godt om dem.
Det er igen også et spørgsmål om pris.

Edit: Samsungs hedder BD-D8200N eller 8500 eller 8900,

Der er også Blu-ray i.
Af trochmann
#156298
ok, og tak til. det er værd at prøve.
Skulle der være andre forslag lytter jeg gerne. Der kan jo være nogle som også har løst ligende problem :)
Af akselj
#159757
De billige boxe, Clint, Denver og BlueTinum er næsten ens, "Tænk" beskrev dem som ikke ret holdbare, men rådede alligevel til at vælge en billig, teknikken skifter så tit at der ikke er nogen grund til at ofte flere tusinde på kvalitet.