Brug denne kategori til at tale om digitale såvel som analoge tv-tunere, samt andet modtageudstyr

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af dch199
#151673
Hej FP brugere,

Angående snakken om de ny HD kanaler fra Boxer, så hørte jeg her den anden dag at boxer en gang næste år vil lancere et CI modul der gør det muligt for "almindelige MPEG4-tunere at modtage de kommende HD- kanaler, som ellers efter sigende skulle kræve et CI+-slot i tv'et!!!

(det var en boxer-kundesupporter der fortalte det til mig)

Er der andre der også har hørt om dette???

Hilsen Dennis
;;)
Af dch199
#151677
JesperKeller skrev:Dette er sandt og de er allerede i butikkerne.

http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... d-ci-modul

Prisen er næsten den samme. Kræver blot at ens tv er forberedt også.

Hilsen
Jesper Keller
Tror du misforstår, det er efter sigende et kort til MPEG4 tunere uden CI+ slot ! ! !
Ikke et sådan du linker til, det er "bare" et CI+ kort
Af JesperKeller
#151678
Oh ja. Efter at have læst artikelen igennem en gang til, kan jeg godt se at jeg måske har misforstået dit spørgsmål.

Det er dog desværre ikke ngoet jeg har hørt om, da jeg næppe tror at du bare kan opgradere en boks uden yderligere hardware.
Af dch199
#151679
JesperKeller skrev:Oh ja. Efter at have læst artikelen igennem en gang til, kan jeg godt se at jeg måske har misforstået dit spørgsmål.

Det er dog desværre ikke ngoet jeg har hørt om, da jeg næppe tror at du bare kan opgradere en boks uden yderligere hardware.
Jeg synes også næsten det lød for godt til at være sandt, men nu må vi se engang inde i det nye år, ingen ved hvad fremtiden bringer ;)
Af h@nzen
#152059
Jeg tror du blander 2 ting sammen.

Boxer begynder at sende HD kanaler til april 2012, for at kunne tage disse SKAL du have et TV eller en boks med DVB-T2 samt CI+ modul.

Elgiganten har lavet denne side, som forklarer det det du spørger om.