Brug denne kategori til at tale om digitale såvel som analoge tv-tunere, samt andet modtageudstyr

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Gunst
#150615
Hej jeg har en SAGEM ITD81og modtager alle gratis digitale kanaler via antende, men kan jeg modtage tv2 efter 1. januar 2012 med evt. køb af kort og i såfald hvor er det best/biligest at købe det?

Er der nogle der ved det? :o
Af Ronni R.
#150617
du kan gå ned til din nærmeste boxer forhandler og købe et tv2 kort til 199 for første år.
Af Gunst
#150619
Hej Ronni

Tak for dit svar

:) :)
Af steffenj
#150620
Som jeg lige har forstået er det billigst at gå ud og købe det nu. Boxer køre vist noget halv pris på det første år med TV2 alene, TV2 går i luften d. 11 Januar som betalings kanal. Mener ikke ITD81HD har CI interface der er aktivt så mener ikke der kan puttes et boxer korti og du skal huske at DR HD + TV2 HD kommer til at blive sendt på DVB-T2 standarden fra 1 april. Der er vist et begrænset tilskud fra boxer på nyt hardware. Ved ikke om jeg er helt galt på den var bare lige hurtigt hvad jeg lige kunne huske af alt den information der er kommet. :o)
Af Ronni R.
#150621
Det er korrekt. hvis ikke der er slot til kort i din boks så skal du have nyt hardware. og muligvis overveje 49krs pakken. der kan du nemlig få fuldt tilskud til en boks. også en DVBT2 boks som kan tage de HD kanaler der kommer. det er altsammen forklaret på www.boxertv.dk