Brug denne kategori til at tale om digitale såvel som analoge tv-tunere, samt andet modtageudstyr

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#149901
Jeg har tidligere oprettet en tråd (http://flatpanels.dk/flatforum/viewtopi ... ht=#134520), da jeg var meget begejstret for at opdage, at mit antennekabel i sig selv virkede bedre end en sædvanlig stueantenne. Sagen var den, at jeg havde store problemer med at modtage signal via en indendørs stueantenne, men pludselig havde godt signal, ved blot at have nogle meter antennekabel liggende i et hjørne på gulvet - sidstnævnte er dog ikke længere en løsning, hvorfor jeg nu atter er på mission efter et godt signal.

Som de andre i min forening kunne jeg betale for yousee, men syntes simpelthen jeg bliver røvrendt helt enormt ved at betale yousee 190 kr. pr. måned (ca. 2.000 kr. pr. år) for nogle kanaler (-tv3 og kanal 5), der er frit tilgængelige med det rigtige modtagerudstyr. Det er jeg simpelthen for jysk til...!

Jeg har et antennestik i væggen, men ved ikke hvor det fører hen - der er i hvert fald ikke noget signal at komme efter. Jeg vil ikke have en grim stueantenne hængende på væggen i stuen, men kan godt leve med at den står bag fjernsynet eller lign.

Mit spørgsmål til jer går på, om det da ikke er muligt at købe en super-duper stueantenne, der ikke er så følsomme som dem fra Harald Nyborg, men som simpelthen SUGER signal til sig....? Jeg er ligeglad med om den koster 1000 kr. - så længe yousee ikke får de penge!

Skulle der ellers sidde nogle antenne-kyndige i nærheden af Vesterbro, der tænker, at de garanteret kan løse mit problem for en skilling, så er i hjertens velkomne til at smide mig en PM her på boardet.

Mvh.
Kasper