Brug denne kategori til at tale om digitale såvel som analoge tv-tunere, samt andet modtageudstyr

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Lasse H
#143907
Jeg modtager mit tv-signal via en antenne på loftet, hvor jeg henter gratiskanalerne fra DR og TV2. Men da der fra starten af 2012 skal en tv-udbyder til for at modtage TV2, har jeg ladet mig vide, at Boxer er den eneste udbyder - indtil videre - hvor man kan modtage TV2 "a la carte". Ifølge Boxer selv skal man have fat i en tv-modul, hvis ens tv har MPEG4. http://www.boxertv.dk/produkter/Modtage ... -tv-modul/

Jeg synes dog at 500 kr per tv for at kunne modtage TV2 er lidt pebret, så jeg har fundet et brugt Boxer tv-modul på DBA. Men kan jeg bare købe denne, eller skal der et programkort i modulet før det virker?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#143917
Der skal også et programkort fra Boxer ind i modulet. <Det er dette kort som "afkoder kanalerne".

Forholdene omkring TV2 er endnu ikke helt på plads og det er stadig uklart hvad de forskellige Tv-udbydere vil gøre. Vi kommer til at tage meget mere fokus på det fra omkring september og frem. :)
Af Lasse H
#143919
Mange tak. Tror du, at det vil virke at købe et brugt tv-modul, og så købe et programkort hos Boxer for at spare lidt penge?