Log ind med sociale netværk
25. feb 2020, 17:07
#310696
hunden skrev: ↑25. feb 2020, 13:47 jEG UNDRER MIG AT MAN HAR HAFT EN AROGANT KUNDECERVISE HOS PHILIPS,Har jeg jo forklaret med at jeg ikke kan undvære Ambilight, det er jo ikke produktet der fejler noget, men deres kundeservice, som de forhåbentlig får styr på, efter alt den kritik
OG SÅ KØBER MAN ET NYT PHILIPS TV,HVAD NU HVIS MAN SKAL BRUGE KUNDECERVISE
IGEN?
Undskyld hr.sveske det forstår jeg ikke.
25. feb 2020, 17:10
#310697
Kritte skrev: ↑25. feb 2020, 11:25for 2 1/2 år siden var OLED trods alt forholdsvis nyt for kundernesvedske skrev: ↑25. feb 2020, 10:26 Ja det undrer også mig, også at man skal helt om til side 80 i manualen før problemet med deep cleanBliver lige nødt til at puste lidt til ilden - du "svinede" folk til i et indslag, hvor de ikke kunne stave - så husk at læse dine egne indslag igennem
bliver nævnt, får 2 1/2 år siden var OLED trodsalt forholdsvis nyt for kunderne
Log ind med sociale netværk